Miluje mě?

144 14 0
                                    

Propletl jsem naše prsty. Po chvíli jsem se zeptal na to co jsem neměl...  "Hele?" "No? " Řekla "Honza mi řekl že mě podvádíš s Vaďákem..  Je to pravda? " Chvíli se zamyslela a potom řekla "ne? Proč si to myslíš? " "Jen tak..  Chtěl jsem se ujistit" "Takže ty budeš věřit ostatním jo?! Hele tohle si přehnal.... " Řekla rozbrečela se a běžela domů...  Proklínat jsem se za to co jsem řekl..  Sedl jsem si na lavičku a přemýšlel jakej jsem kokot
Pohled Kikiny
Prisla jsem k těm 3 domů a běžela do Štěpánova pokoje. Zabouchla jsme za sebou dveře a zamkla. Lehla jsem si na postel a brečela proč mi nevěří?  Počkat...  On řekl Honza?..  Šla jsem dolů a uviděla Honzu a Radka jak sedí na gauči "Honzo!!  Seš kretén víš to?!" Začala jsem na něj ubrečená křičet "co? " "Nedělej že nevíš!!  To ty si řekl Štěpánovi že ho podvádím!!" Zakřičela jsem..  Najednou Radek vstal z gauče a šel za mnou začala jsem couvat "ty se mě bojíš? " Řekl kývla jsem hlavou že jo..  "Proč?  Já ti nic neudělám... " Posmutněl a zastavil se..  Šla jsem k němu a obejmul ho "promiň...  Jsem mimo... Pohádala jsem se se Štěpánem.. A nevím co mám dělat.. " Řekla jsem a klesla si na zem "a to všechno kvůli Honzoj!" "Že kreténe?" Podívala jsem se na něj a on posmutněl.. 
Pohled Radka
Povídal jsem si s Honzou a najednou se otevřeli dveře a dovnitř vlétla kikina vyběhla schody a po chvíli jsem slyšel jak bouchla dveřma "mám se tam jít podívat? " Řekl jsem na Honzu "kámo nechodil bych tam..." "OK.. " Po asi 10 minutách přišla dolů a začala řvát na Honzu a přitom brečela..  Zvedl jsem se že ji obejmu a ona začala couvat "bojíš se mě?" Řekl jsem smutně a zastavil se. Po ani ne 30 sekundách mě obejmula.  Řekla mi něco že se pohádala se Štěpánem a kvůli Honzoj...  Koukl jsem na něj a zamračil se kikina se Skácela k zemi skočil jsem se a utěšoval ji...  Nepomáhalo to "zavolám Štěpánoj.. " Řekl Honza a já se na něj koukl " Víš co?  Já to udělám.... " Řekl jsem zvedl se a šel si pro mobil...  Zavolal jsem Štěpánovi...  "čus kde si?" Řekl jsem "venku už du domů" Zněl opile... "Kiki dnes spíš u mě" Řekl jsem na rovinu a šel pripravit postel...  Honza bude spát na gauči takže OK...  Po asi 15 minutách jsem šel za kikinou "pojď než přijde Štěpán" Vzal jsem ji do náruče byla hodně vyčerpaná...  Položil jsem ji na postel a šel za Honzou..  "Co tě to napadlo ty debile?!  Prov si je chtěl rozhádat? " Řekl jsem "nevím.. " Sklopil hlavu dolů... "Za chvíli je tady Štěpán..  A je ožralý... Takže si s ním musíme poradit...  Moment jdu ještě pro Pavla..  Kterej sice streamuje ale to je jedno... Snad nám pomůže.." Šel jsem tedy nahoru za Pavlem "čus Pavle vím že máš Stream ale můžeš  jít dolů?  Štěpán je ožralý a mi s Honzou potřebujeme...  Pomoct.. Jo a moc nekřič..  Kikina spí... " "Takhle brzo?  Jo a půjdu prosim tě... " "Jo celej den probrečela a teď usla...  Tak kdyžtak ticho...  A ok díky.. " Šel jsem dolů a tam už byl Štěpán...

Zase po delší době je tu další díl!! A díky za víc jak 200 přečtení jsem úplně super!!  😍😍 tak zas příště ahoj!  👋

By: kiki

555 slov

Kdo vyhraje? (Opravovaní)Kde žijí příběhy. Začni objevovat