16

151 15 1
                                    

"Nic 'zasmátí' jen Vadim je hrozně hezkej" A smála se dál... Noo Štěpán nebude moc rád..  "A co Štěpán?" Řekl jsem ustaraně. "Co s ním?" "Eee...  Je to tvůj přítel..." "Já vím" "Ty už ho nechceš?" Řekl Radek "jo chci. Jen říkám že je Vadim hezkej" "Noo. Ok." "Vadim mi nabídl že se někde sejdeme! Kluci mám tam jet?" "Už kvůli Baxovi tam nejezdi" "On odešel 'Zasmutněla' tak já mužů taky"

          Pohled Kristýny

Uběhlo 15 minut a měl mi jet tramvaj "hej tak já jdu. Pá" Řekla jsem oblékla si mikinu a šla na tramvaj. Je mi líto že mi Bax nezvedá telefon...  Zkusím mu zavolat znova...  On to zvedl!  "Ahoj. Co chceš?  Nemám čas!" "Eee Štěpáne, kde jsi?!" Chvíli byl klid..  "v nemocnici.... " Řekl a já nevěděla co říct... "Proč....  Jsi...  V nem-" Nestihla jsem to doříct protože mě přerušil.  "To tě nemusí zajímat! " Zakřičel na mě "Štěpáne!  Zklidni se jsem tvoje přítelkyně bojím se o tebe!" "To mě v tenhle moment nezajímá." Řekl a mě začala téct slza.  "Dobře jak myslíš!!" Zakřičel jsem na něj a típla to. Všichni se na mě koukali jak na debila. Mě to bylo ale jedno teď jsem spíš přemýšlela o to co mi řekl Štěpán.  Hele..  Tady vystupuji
"Ooo paní se uráčila přijít" Zasmál se Vadim. "Promiň" "Copak ti je?" Zeptal se s údivem Vadim. "Ale nic, jdeme někam?" "Mužem jít na večeři a pak do kina bereš?" "Jo, to by bylo fajn 'usmála jsem se' ale...  Jsou 4 hodiny. To chceš jít teď na večeři? " Ironicky jsem se zasmála ale Vadim to asi poznal. "Tak se půjdem projít do parku" "Tak OK" Řekla jsem. 
V parku
Sedli jsme si na lavičku a Vadim se hned zeptal "a copak ti tedy je?" Já nevím jestli mu to mám říct koukla jsem se do země...  A vzpoměla si na Štěpána...  Ach bože jak mi chybí...  Ukápla mi slza a Vadim mě obejmul "Řekni mi to, uleví se ti..  Uvidíš" Tak jsem mu to vše řekla a brečela mu do náručí. "To bude v pohodě neboj.... " Dál mi pusu do vlasů.  "Myslíš? " "Ne já to vím" "Ego up!" Řekla jsem a pousmála se.

Pohled Štěpána

Když jsem kikině řekl tu poslední větu a ona mi na to řekla 'dobře jak chceš' a típla to....  Tak jsem si říkal že jsem fakt debil... Nemůžu ji ztratit....  Když za mnou přišla sestřička tak mi řekla jak na tom je a že asi týden bude v kómatu...  "Dobře děkuji nashledanou" Řekl jsem a odešel. sice bylo asi 6 hodin....  Ale to mě nezajímá "čus" Řekl jsem "no nazdar" Řekl Radek a já se koukl na Pavla "nazdar ty čůráku kde jsi byl?" Řekl po chvilce Pavel...  "Eee venku?" "Jo jasný.... " Vůbec jsem je nechápal..  "A kde je kikina? " Řekl jsem vyděšeně.  "Eee venku? " Řekl Radek a já se koukl tázavě.  "A kde?? " Vykulil jsem na ně oči tentokrát já začal povídat Pavel "je s Vadimem, a ty se do toho prej srát nemáš... " To už jsem nevydržel vyběhl do svého pokoje a trošku praštil dveřmi..  Hned jsem ji volal.  A dole jsem slyšel kluky jak s někým mluví....  Nevím s kým a ani mě to nezajímá!!  Kurva jak mi to mohl Vadim udělat?! 

Promiňte 😓  dlouho nedyla Kapitola ale nebyl čas...  Jak myslíte že to skončí?  Taaaak zas příště papík.

555 slov

Kdo vyhraje? (Opravovaní)Kde žijí příběhy. Začni objevovat