🙈8🙈

194 14 0
                                    

Pohled Kristýny

Vyšla jsem z vany a Bax tam nebyl. Šla jsem na snídani a oni si mě nevšimly, šla jsem k Vivi, která byla u stolu pro 2. "Čau vivi" "Čus kde jsi byla?" "Spala jsem u Baxe nevadí?" "Ne to je v poho" Ok Bax brečí a baví se o něčem. Asi se ho to dotklo. Neměla jsem to říkat ale....já fakt chci na pohřeb nad myšlenkou jsem začala brečet.. "Co je?!" "Ale nic to je v poho jen mi umřela babička a já jsem sklamala Baxe tím, že jsem řekla, že jedu domů a on teď brečí a já si uvědomila, že když pojedu domů už nikdy ho neuvidím..." neudržela jsem se a rozbrečela se... "Ne takhle si to neber... hele jdi za ním, udělej mu líp vypadá fakt hrozně když brečí..." "Tak jo zatím čau"  "čus" šla jsem za Baxem.

"Ahoj broučku" řekla jsem mu a on se otočim otřel si slzy a řekl "Ahoj" hned jsem ho musela obejmout a začala jsem mu brečet do náruče... "Copak je?" Zeptal se. "Ale nic jen když pojedu pryč tak se nikdy neuvidíme" začala jsem brečet ještě víc... Postavil se a obejmul mě ještě víc a děti se na nás koukaly a řvaly na nás "Co se tady děje?!" "Vy se rozcházíte?!" Ment se koukl na nás a zařval "Tady se nic neděje!!" "Díky Mente" řekla jsem a pustila jsem Baxe, šla jsem obejmout Menta a dala jsem mu pusu na tvář. Bax se jen zamračil a já k němu přišla a řekla. "Baxi? Já zítra pojedu domů. Pozítří je pohřeb..." Řekla jsem s brekem. "Neee nejezdi budu v depresích... a-a-a nechtěla by jsi bydlet se mnou?" Řekl nervózně chvíli jsem na něj koukala s lítostí v očích,  co to řekl? "Jo jasně že jo" řekla jsem a koukla do jeho krásných tmavých očí a znovu ho obejmula.

                                                                         celý den se  nic nedělo.

Druhý den ráno v 10 jsem šla vzbudit Baxe se skleničkou vody. "Co děláš?!" zakřičel na mě "Nic budím tě je 10 hodin zmeškal jsi snídani!!" zasmála jsem se mu.
"To už je 10?! Proč jsi mě nevzbudila..." Zasmutněl "Prože byla sranda tě pozorovat..a navíc jsi roztomilí když spíš"dala jsem mu pusu. "Bože ty jsi mrška, a proč jsem byl vtipnej?" " Proč mi furt říkáš mrško? Já nejsem mrška! Ty jsi zase dřevorubec!!"
Jo chrápe jak no nic prostě kácí stromy :D "Dřevorubec? Já nechrápu!" "Ok, až budeš spát zas se mnou tak tě natočim a uvidíš kdo měl pravdu!! Jo a odvezeš mě potom domů" "no ok no... a jo odvezu tě,teda já musím jet s tebou..." Řekl a já se zamyslela... "A jo mi spolu chcem bydlet, ale musí to dovolit mí a tvý rodiče...Baxi tvý to asi dovolý ale nevim co ty mí.." řekla jsem a začala mi téct slza "Ale.. je ti 18 ne? To ti musí dovolit" "No nevim nevim, jo a máš jít v 11 za Mentem něco ti chce říct"

Pohled Baxe

Proč zrovna za Mentem? No nic.. "ok" řekl jsem jí a šel se převléct. Ale proč Ment?

Promiňte že je to tak krátké ale jsou prázdniny :D páčko ;)

Kdo vyhraje? (Opravovaní)Kde žijí příběhy. Začni objevovat