Srry lidi byla jsem na super táboře a neměla jsem s sebou mobil takže jsem nic nevydala ale je tu navá část!
Vzbuť se noták!! Po 5 minutách přemlouvání se.. jsem se konečně vzbudila.. pomalu jsem otevřela oči a koukla se po pokoji kde to vlasně jsem byla jsem v nemocnici. Koukla jsem se na Baxe, kterej už asi spal neměl otevřené oči takže asi jo.. "Štěpo?" Pošeptala jsem slabím hláskem v cuku letu otevřel oči a posadil se. "Kiki? Ty už jsi vzhůru?" Zeptal se mě. "Ano jsem co se stalo? A proč jsem v nemocnici?" Zeptala jsem se ho. "No víš..." 'odmlčel se a mě začalo bolet obočí' "Au!" Síkla jsem "Copak je?!" Zeptal se ustaraně "Štěpo co to mám na obočí?! A proč ně to bolí... aaaau!!" No to ti chci říct.... tohle se mělo stát vlastně mě... ale ty jsi tomu zabránila a šla přede mě... a místo mě trefil tebe" "Kdo? Kdo mě trefil?" "Honza" "Honza?.. jakej Honza?" Zeptala jsem se protože jsem fakt netušila o čem mluví.. "Ment" odfrkl si "Ment?! Já znám Menta?!" Řekla jsem no spíš vypískla. "Eem jo... ty si nic nepamatuješ?"
Najednou přišel doktor. "Aaa vy už jse vzhůru.." "Dobrý večer. Ano jsem" usmála jsem se a musela jsem vypadat jak de**l. "Štěpáne poďte prosím na chodbu." Bax s doktorem někam odešly a já zase usla.
Ráno
"Štěpo?" Řekla jsem když jsem ho viděla sedět na posteli. "Ano?" Řekl a měl ubrečené oči. "Copak je? Proč brečíš?" "To neřeš dneska jedeš k nám tvoji rodiče jsou na dovelené už je po pohřbu. "U vás u koho? U tvích rodičů?" "Ne ty trubko. Ma spolubydlící Herdyna a Wedryho, ale Herdyn je na táboře takže tam nebude.." "Já uvidím Wedryho?! A jakto, že se znám s tebou?" Noo vůbec jsem si nevzpoměla... Bax posmutněl. "No ty jsi jela na tábor a tam sme se potkali. A navíc..jsi moje přítelkyně vzpomínáš?" Eeem cože?! Já a Bax? Ne....ne .... ne to není možný... "Já a ty? Na tebe nemám..." "Možná si vzpomeneš dýl.." vstal z postele a odešel... "Počkej štěpo..." řekla jsem a on se pootočil "copak?" "No víš já....
Tak to je konec je to zase krátký já vim... no a teď mi poraďte jestli si má vzpomenou nebo ne no nic tak se mějte a čus.
ČTEŠ
Kdo vyhraje? (Opravovaní)
FanfictionJe to poměrně stará kniha na mém profilu.. Už asi přes 5 let.. Takže se nedivte,že tam jsou chyby.. Postupem času to opravují,ale nemám na to čas.. A teď info o příběhu. Jedná se o 2 krásné holky s vysportovaným tělem, který jednoho dne pojedou na...