Kluci vážně?

142 18 0
                                    

Pohled Pavla
"Ahoj, konečně si otevřela" Řekl Honza a Kikina se málem rozbrečela. "Kiki? " Řekl jsem na ni a ona nereagovala "Kiki? " Řekl jsem ještě jednou a obejmul ji. "Ano? Pájo,  Štěpo, Raďo? Co tady děláte?" Rozbrečela se "přijeli sme tě navštívit" Řekl Štěpán a taky skoro brečel. Pustil jsem Kiki a ona se hned rozeběhla za Štěpánem. "Jsi to ty že jo?  Není to sen?" Řekla pořád rozespale "ne není to sen blázínku" Řekl a dal ji pusu "hele Kiki kluci u mě budou spát, mohla bys taky?" "Co? Jo asi jo. Pojďte dál kluci" Trochu jsem nepochopil proč se ne pozdravila s Radkem...  "Ráďo? Pojď sem" Řekla najednou. "Kiki?" Řekl jsem. "No?" "Proč si tu jen v kalhotkách a tílku?" Zasmál jsem se "Eee" Řekla a běžela do koupelny "sedněte si zatím do obýváku!!" Zakřičela na nás. "Hej Honzo? Nevíš od koho má ty růže?" Řekl Štěpán a Honza se zarazil. Nevím a možná ani nejsou její. Řekl nervózně a já poznal že jsou od něj. Po chvíli přišla Kiki a docela hezky se oblékla. A Štěpán hned spustil "od koho jsou ty růže?" "Ty? Ee.. (Zamyslela se a koukla na Honzu)  Ty jsou mamky" Řekla a já se zasmál a šel k ní. "Vím že lžeš" Zašeptal jsem ji do ucha "umíte blbě lhát" Dodal jsem a šel si zpátky sednout. (Než na to zapomenu..  Lidi? Chcete vidět toho Dominika? Jestli jo dejte hvězdičku a nebo to napište 😉😉)
Pohled Radka
Pavel něco zašeptal Kiki a blbě se u toho šklebil..  Nevím o co mu jde...  Asi hodinu jsme si povídali u kafe. Potom jsme se rozhodli že půjdem na oběd. Kiki zavolala mamce a Pavlovi volal Dominik. Kiki ho chce hrozně moc poznat takže se s ním pak dala do řeči.takze si s ním mluvila tak půl hodiny. Po asi tak 45 minutách jsme konečně šli. Kiki se Štěpánem šli za ruce a furt nás zastavovali fanoušci..  Takže jsme jedli tak v 1.. To já už bych měl hotovej oběd...  Pff.  "Kiki?  A proč nám vlastně neuvaříš?" Zasmál jsem se. Otočila se na mě a usmála se. "Já neumím vařit tak dobře jako ty" A poslala mi vzdušnou pusu. "To ne,  ty umíš líp než já právě" Mrkl jsem na ni  "a to je pravda" Řekl Štěpán a Pavel. Po obědě jsme šli k Honzovi a Štěpán s Kiki šli k ní.   Pohled Štěpána 
"Kiki?" "Ano?" "Já bez tebe nemůžu žít..." "Já bez tebe taky ne.. Ale nedá se nic dělat" Už jsme byly u ní ona si zalila věci zavolala mamce že přespí u Honzy a šli jsme. U Honzy jsme natočili pár videí a já natočil girtfriend tag. Kluci točily něco spolu tak mi taky ne?
Točily jsme asi do 8 do večera. Pak jsme začali stream a dost jsme pili.. Skoro nic si nepamatuju..  Ale podle rána jsem trochu poznal o co šlo..
Ráno.
"Dobré ráno" Řekla Kiki "dobré, co se večer dělo? " "Ty jsi to nepamatuješ? Byl jsi úžasnej" Řekla a já se zarazil..  "V čem? " Když jsem to dořekl tak jsem se málem poblil.. "Pak ti to řeknu 'uchechtla se' oblékni se a jdu na záchod, když neumíš pít tak nepij" Zasmála se. Já se oblékl a nejrychleji jak jsem mohl jsem běžel na záchod. Došel jsem do pokoje pro hosty a zeptal se znovu. "Co jsme dělaly v noci?" "No měli jsme sex ale neměl jsi pít, jsem jediná, která nepila takže si vše pamatuju a budu se o vás muset starat, takže teď uhni jdu udělat palačinky" Řekla a já se zasmál.

To bude zase konec.  Nějak jsem se rozepsala co? Vám to určitě nevadí 😃 budu ráda za každé přečtení a hvězdičku a potporu a všechno možné vážně díky! 😍 a ahoj 👋 😉
     

                     629 slov

Kdo vyhraje? (Opravovaní)Kde žijí příběhy. Začni objevovat