vzbudila jsem se v herdynově náručí "ahoj šípková princezno" řekl a pousmál se "ahoj kolik je?" "emmm moment kluci kolik je?" "17:30 proč?" "jen tak dík Herďo jdi se připravit jdeš se s baxem seznámit s Vivi mojí spolubydlící" jo teď to začne... "furt si nemůžu zvyknout že máš spolubydlící.." dal mi pusu a bax si toho všiml.. "hele jo Herdyne bacha!!" "co je furt Baxi tobě se snad líbí?" "emmm ne..." coooo?! "hele kluci já už jdu.." s brekem jsem vyběhla z chatky kluků a zamířila do naší chatky. Bax za mnou celou dobu běžel a řval na mě "počkej takhle to není!!" pak už mě to nebavilo než jsem otevřela dveře tak sem se otočila a zařvala "tak jak to tedy je?!" bože můj...on mi dal pusu.. "takhle to je miluju tě" v tu doby byly všichni u táboráku a viděli nás "Baxi.." bože trapááás.. "copak?" jak to dořekl tak všichni začali řvát "Bax má holku!!! ouuuu!!" na to mi řekl jenom "jo aha.." a šli jsme k nám do chatky "hele Herďa už je s Vivi tak bys ses mohla jít převléknout a šli by jsme na to rande, co ty na to?" no bože já zapomněla a Vivi má moje šaty!! a já už mam jen černý a růžový.. super.. fialoví by byly lepší.. no nic "tak jo, ale už jdi" dala jsem mu pusa on se začervenal a odešel, ale jak odešel tak jsem sjela po dveřích a přemýšlela..
pohled Baxtrixe
Bože já s ní jdu fakt na rande! tak jo jedu rychle koupit růže a vezmu si sako..
po 15 minutách
konečně na ní čekám.. Herďa se s Vivi už vrátily bože už jde..
ach ta je tak užasná "sluší ti to" řekl jsem jí a ona se usmála a řekla "díky" všichni na nás čuměli a my jsme na ně kašlaly i když se nás ptaly jestli spolu chodíme."Kolik ti vlastně je?" řekl jsem jí když jsme byly skoro u kina ano nejdřív kino a pak večeře.. "18..." řekla utišeně a já se na ní podíval a usmál se "mě je 21 ale to už asi víš.." usmál jsem se a ještě dodal "doufám že ti to nevadí.." "ne nevadí" odpověděla a dala mi pusu a zeptala se " a tobě to nevadí?" proč by mi to mělo vadit? "ne nevadí" usmál jsem se a obejmul ji šli jsme zaplatit vstup a koupit si popcorn a kolu. Šli jsem na horor prý se moc nebojí, ale po tomhle hororu nebude chtít vidět ani jeden vlastně jsou to 2 horory v jednom.. "ty se vážně nebojíš hororů?" zeptal jsem se jí po 2 a ona mi opět odpověděla tohle "ne nebojím" a mrkla na mě.
"No a viděla jsi v zajetí démonu jedna a dvě?" "ne neviděla ale prý je to strašidelný, proč?" "já jen, že na to teď jdeme a kdyby ses bála tak sem tady s tebou" bože to bude tak cute když se ke mě přitulí.
pohled Goga
on mi tu holku fakt přebral!! za to ho zabiju! No ale je to můj kámoš a myslím, že sem se jí ani nelíbil ale ze začátku se hodně styděla a hlavně zčervenala když jsem něco řekl... ale to dělá každá fanynka..
pohled Kristýny
čekáme s baxem na začátek filmu zatím tam jsou jen reklamy.
o 5 minut později
"no konečně" řekl Bax a tím změnil téma neptejte se od čeho není to zajímavé "ty seš hrozně nedočkavý člověk co pak už se těšíš až se k tobě schovám do náruče? to se nestane!" zasměju se a on taky "To se uvidí..."
ČTEŠ
Kdo vyhraje? (Opravovaní)
FanfictionJe to poměrně stará kniha na mém profilu.. Už asi přes 5 let.. Takže se nedivte,že tam jsou chyby.. Postupem času to opravují,ale nemám na to čas.. A teď info o příběhu. Jedná se o 2 krásné holky s vysportovaným tělem, který jednoho dne pojedou na...