13

175 14 0
                                    

Ahoj všichni,  už je zase škola co? :D jak se vás líbilo v tom vězení? Mě popravdě ne... tak si přečtěte tuhle kapitolu a jděte se připravit do školy xD pá  :D

"Hej vy dva!" Zamával jsem kikče a Radkoj ať jdou ke mě. "Co je?" "Přijede jsem Herdyn. Jsme v prdeli..." "Proč?" Zeptali jse mě najednou "Radku platíš mi kolu a já jí piju!!!" "Agrrr. . Teď jsem to chtě-" "hele vy dva herďa neví že tu jsi.." " Noooo to je jedno né?" Řekla kikča "to bude překvápko" dodala a já jen přikývl.

O 15 minut později.

"Hele už jde" řekl Wedry "ok já jdu za ním a Kiki ty se schovej" řekl jsem a odešel za Pavlem.

Pohled Pavla

Uviděl jsem Štěpána jak jde ke mě a Radka jak na nás kouká a mává mi. Taky jsem mu Zamával. "Čus Pavle" řekl "No čus. Jak je na tom Kikča?" Zeptal jsem se. Sklopit hlavu dolů. "Je furt v nemocnici. A je v kómatu." Řekl a já se zamračil. "Já toho Honzu zabiju!!" Řekl jsem naštvaně. "Zítra za ní jedu.. teď to nech být a pojď do vody." Řekl a já šel. Jak jsem došel do vody někdo mi skočil na záda a zakryl oči. "WEDRY!! KURVA! VÍŠ JAK JSEM SE LEKL!! SEŠ FAKT DEBIL! Víš to?!" " Já nejsem Wedry." Řekl ten dotyčný a já se otočil. "KIKI? Co ty tady?!" Vykřikl jsem. "No víš já- začal povídat Bax. "Překvápko!!!" Vykřikla kikina.

O 2 hodiny později.

"Pavle?" Řekla mi Kikina když sme byly sami "ano?" Koukl jsem na ni. "Jen abys věděl já teď u vás na týden zůstávám... mí-" nenechal jsem jí to doříct. "Fakt?! To je super!" Zvedl jsem ji do vzduchu a zatočil s ní. Pak jsem jí pustil na zem a obejmu ji. Ona si oddechla. "co se děje?" "Já myslela že ti to bude vadit.." řekla a zčervenala. "Blázníš? Víš kolik srandy zažijeme za ten týden? Ale škoda že u nás nemůžeš bejt dýl jak týden.."

Pohled Štěpána

Kde je Kiki a Pavel!? A co tam s ní Pavel dě- ne nepřemýšlej nad tím! "Hej Radku? " Zeptal jsem se ho. " Hmm? " otočil se na mě "nevíš kde je Kikina?" "Bohužel ne" řekl a otevřel dveře od kabinky. " Když Já nechci jet ještě domu. Chci tu být s Kiki. Sám aspoň chvíli... teď furt byla s Pavlem. .." " Noooo kámo.... nedělej si starosti.,"

   Před autem

Hej tak kde jsou... "hele jdu zavolat Pavloj ok?" Řekl jsem.  "Ok" po chvíli zvonění to zvedl. "No?" Řekl a mě bylo jasný co dělal. Zněl otráven. "Hej tak kde jste?! Mi už čekáme u Auta!!" "Ježíš to je Bax" zašeptal a myslel si že ho neslyším. "Jo jsem to já! Pojďte k Autu!!" Vykřikl jsem a típl to. Kurvaaa!!! Hodil jsem s mobilem o zem. " Kurvaa zasranej herdyn!!! Buzna vyjebaná!" " Hej Baxi klid" " tobě nikdo nepřebírá holku!!" "Hej klid!" " Agrrr drž hubu Wedrale!" Vtom se přiřítil Pavel.  "No jsem tady co je?" "Drž hubu ty buzno!" Vykřikl jsem na něj " Hej co je?!" "O co ti jde Pavle?!! Hmm o co?" Chtěl jsem mu dát pěstí, ale Radek mě zastavil. "Vole o nic! Ti jebe nebo co?!" "Hoši klid" začal křičet Radek "jebe ti Štěpáne nebo co?! Proč si mě chtěl praštit?!" "Protože seš kreték kterej balí mojí holku!!" "noo to možná jo! Ale nechci ji! A víš Proč?! Protože jsem gay!!!" Řekl a odešel za kikčou. "Co to právě řekl?! On je Gay?! Tak to prrr tak Proč se zajímá o Kikču?! " Vykřikl jsem na wedryho. "Já nevim" "Protože to je ta nejlepší kámoška a ta nejlepší holka na světe!!!" Zakřičel a Kikina zrovna vyšla ven "co se tady děje?" Zeptala se. "Nic. Jede se domů" Odfrkl jsem si a vlezl do auta.

Takže tohle je konec. Vím že je to kratší než jsem slibovala ale mám pro vás u 20 kapitoly překvápko.  Tak čáuky mňauky.

Kdo vyhraje? (Opravovaní)Kde žijí příběhy. Začni objevovat