Bože proč chtějí můj fb?! ne nebudu nad tím přemýšlet "hele už asi pudu začíná mi být zima" řeknu a zaklepu zuby na důkaz toho, že mi je fakt zima "já tě doprovodím, na tu máš mikinu, aby si mi cestou neumrzla" řekl Bax a všichni na něj čuměli výrazem nech ji ta je moje! nebo o co se snažíš?!
"ahoj u oběda můžeš si sednout k nám" já můžu sedět u nich?! ale ne to by zase všichni byly proti mě... "tak ahoj" řekla jsem a dala mu pusu na tvář on se začervenal a já se musela usmát, konečně jdu do chatky, když v tom vylítne Vivi z postele a začne se starat kde jsem byla já ji na to řeknu jenom "zakecala jsem se s bandou kluků neva?" ona jenom přikývne a řekne "ne neva ale příště mi zavolej nebo napiš byla jsi venku hodinu místo 15 minut!!" ach bože.. "jo hele za 10 minut máme jít na oběd potkala jsem Goga a ten mi to řekl.." "jo tak to se hezky obléknem né?" nahodila jsem na ni vražednej pohled a ona se zasmála.
Po asi půl hodině"Ježiš mi zapomněli na tu večeři!!"zařvala jsem na celý pokoj když v tom někdo zaklepal šla jsem otevřít a uviděla Baxe "eeemmm ahoj" božee!! "ahoj jdeš na tu večeři?" "jooo neboj" zasmála jsem se a nechala Vivi spát.. ano usla "tak jdeme" došli jsme tam jako největší páni a všichni se na nás otočily a mi jsme je ignorovaly "pojď k nám Mentoj,Gogoj,Herďoj a samozřejmě i ke mě" usmála jsem se a řekla "jasně" on mi usměv opětoval a šli jsem si sednou k nim, na stole to bylo vyzdobený dokonce i pro mě.. což sem se divila "čaau!!" zařvaly na mě kluci a ostatní youtubeři se začali vyptávat kdo jsem "kdo to je" řekl vláďa a já se koukla na Goga on jen dodal "to je kámoška kterou jsem potkal tady na campu má chatku vedle nás.."
Vláďa si mě prohlídl a řekl "jo tak si sedni vypadáš jako fajn holka" usmál se a já mu usměv opětovala všichni jsme se seznámily a já pak šla do chatky Vivi už byla vzhůru a ptala se proč jsem ji nevzbudila na to jsem jenom pokrčila rameny a řekla "stavoval se tady Baxtrix neměla jsem čas tě budit!!" no neřekla jsem jí to moc v klidu spíš sem na ni zakřičela... Ona se jen udiveně koukla a já jí řekla ,že máme volné odpoledne a že si můžeme dělat co chceme a Vivi hned na to "já budu asi v chatce stejně nemám co dělat a ty ses na mě nasrala kvůli ničemu" "já se na tebe nenasrala a taky nemam čas sorry ale možná budu 2 hodiny v chatce"
o 5 hodin později
Zapípal mi mesenger napsal mi bax v skupině 'kikča' že by znal víc fanynek? no nic jdu se kouknou co píše
B=baxtrix
H=herďa
G=Gogo
M=Ment
K=KristýnaB:ahooj nechceš jít dneska když je tak hezky a je volno do akvaparku?
K:ahoj :) jo to by bylo super a co kluci?
B:s těmi už je to domluvený
G:jop
H:jep
M:jasný že pudem s takovým kvítkem
K:nelychoť mi ;)
B:jo dej si odstup
Nad tím sem se zamyslela a vypla mesenger, asi po 15 minutách došel Bax a šly jsem do Akvaparku Vivi jsem nic neříkala protože byla ve sprše a tak jsme šly....
Přijde mi.. Že píšu o ničem.. 😂😂
ČTEŠ
Kdo vyhraje? (Opravovaní)
FanfictionJe to poměrně stará kniha na mém profilu.. Už asi přes 5 let.. Takže se nedivte,že tam jsou chyby.. Postupem času to opravují,ale nemám na to čas.. A teď info o příběhu. Jedná se o 2 krásné holky s vysportovaným tělem, který jednoho dne pojedou na...