Herdyn si našel přítele?!

152 15 2
                                    

           Pohled Kristýny                       Zasmál se a pustil film. U prostřed filmu jsem usnula. Ráno jsem se probudila a dívala se po pokoji kde to jsem a proč nejsem u Štěpána..  Koukni se vedle sebe a uvidím Radka sakra co jsme dělaly?!  "Ráďo?" Zašeptala jsem. Ale žádná odpověď..  Jdu se kouknout do kuchyně tam je Honza "čau Honzo" Řekla jsem a on odtrhl oči od mobilu a řekl "čau ty už si vzhůru?" Zasmál se. "Jo už asi 15 minut" Usmála jsem se "a jak je?  'uculil se' a navíc co stě dělaly s Radkem?" Zasmál se.  "Nic, co by jsme měli dělat... A mám se blbě..  Asi mám kocovinu... " Řekla jsem a on se na mě nechápavě podíval a posadil se.  Oo můj bože! Proč je tak sexy bez trička?  "Honzo?" "No?" "Můžeš si prosím zakrýt to tělo?" (Co to zase píšu? 😃😃) "pročpak?" Než to do řekl vstal a šel si nalít vodu "ty to děláš naschvál co?" Řekla jsem (jo a Honza má lepší tělo v tom příběhu než v realitu takže jen aby ste se nedivili že je z něj tak udělaná 😃😃😂) "ne proč bych to dělal? " Zasmál se "aby jsi mě svedl" Složila jsem si ruce na prsou "noo možná... " Poslal mi vzdušnou pusu a já jsem jen protočila očima "nepokoušejte se o to, nebo bude Štěpán a Radek žárlit" Řekla jsem a Radek se objevil ve dveřích "proč bych měl žárlit? " Zasmál se "ee dobrý ráno Radku" Zasmál se Honza a já se na  je podívala.  Proč jsem to udělala?  Teď nemůžu odtrhnout oči..  "Kiki?" Slyšela jsem ale ne otočila se "Kiki?!" Zakřičel na mě to už jsem se otočila "no?" "Ty jsi z toho Honzy nějaká udělaná  né?" Zasmál se "ne" Odfrkla jsem a šla si udělat snídani "uhni Honzo" Zasičela jsem  a on se jenom odplížil na gauč.
Pohled pavla
Ráno jsem vstal a koukl se na Facebook.  Nová žádost o přátelství?  Jakej zase fanoušek našel můj Facebook?!  Počkat..  Vždyť já dal Facebook tomu hezkýmu klukovi..  Hned jsem přijal žádost a vstal z postele najednou mi ale zapípal mobil.  Kdo mi to zase píše?
Koukl jsem se na mobil a uviděl: Dominik vám píše.
P:Pavel                                               
D:Dominik                                        
D: ahoj
P: a-ahoj? 😃'napsal jsem nevím proč ale teď to už to nesmažu"
D: jseš v pohodě?
P: jo proč bych nebyl?
D: já nevím píšeš nějak divně..
P: teď jsem se probudil divíš se? 😂
D: ne nedivím 😂😜
D: nechces si zajít ven? 'Napsal mi a já neváhal a napsal mu'
P: klidně půjdu 😁
D: tak dobře ve 3 u mě před barákem OK?
P: tak dobře musím jít zatím čau
D: čau
Vypl jsem mobil a šel dolů "čus všichni" Řekl jsem vesele "nějakej veselej né?" Zeptal se Radek "jo jdu a jedním klukem ven.." Najednou vylétla kikina od plotny a běžela mě obejmout " To je super!!" Začala křičet.  Ona jediná mi rozumí..  Je fakt super kámoška.  A jsem hrozně rád že tu je s námi. "Já vím" Obejmul jsem ji taky. "A co bude k snídani?  A Honzo obleč si něco" Zasmál jsem se "konečně někdo rozumnější než oni dva.  A k snídani budou vajíčka se slaninou a toustem." Řekla a mě se začali zbýhat sliny. "Tak dobře" Řekl jsem a šel si udělat ranní hygienu. Po ranní Chygijeně jsem šel na snídani "a v kolik jdeš?" Zeptala se kikina která jediná tam byla. Kluci někam zmizeli.. "Ve 3. A kam zmizeli kluci?" Zeptal jsem se. "Já nevím otočila jsem se a byly fuč" Zasmála se. "Jo to oni dělaj" Najednou se přiřítil dolů zelenej Štěpán "co jsi dělal okurko?" Zeptala se kikina a šla ho obejmout.  Jenže.. On ji ne obejmul..  Ale Odstrčil ji..  "Štěpáne co ti je?" Zeptal jsem se ho..  "Co ti je do toho?  Dnes jedeš na ten pohřeb.  A ne nepojedu s tebou" Do řekl to a Kikině  se začali sbíhat slzy do očí. "Dobře...  Pojedu s Radkem" Řekla a šla dodělat snídani "Co s tím Radkem furt máš?!" "Nic! Nevím co to do tebe vělo!"

Tohle bude konec kapitoli doufám že se vám to líbilo. Vypukla tak opět hádka ale, tentokrát se možná i rozejdou kdo ví?  😂 a jelikož jsem nemocná a nudim se tak tady bude brzo další část 😍 tak u další části ahoj!  👋

                        By: Kiki
                       
                        723 slov

Kdo vyhraje? (Opravovaní)Kde žijí příběhy. Začni objevovat