"Nic. Jede se domů." Odfrkl jsem si a vlezl do auta.
"Jedem?" Zeptal jsem se když si sedli do auta. "Jo" řekla kikina. "Co ti je Štěpáne?" Řekl Radek "nic" odsekl jsem.Doma
.
"Jdu nahoru do pokoje." Řekl a šel nahoru do pokoje. "Do prdele!" Zakřičel jsem skoro na celý byt. " Kurva co teď?!....... Seru na to!.. Jdu ven!" Vyrazil jsem dveře a šel k v chodím dveřím. " Kam jdeš?" Zeptala se mě Kikina. " Ven" řekl jsem a odešel.Pohled Pavla.
Když sem přijížděl domů viděl jsem Baxe jak vyšel ze dveří a bouchl s nimi. " Nazdar, buzničko" řekl jsem nasraně. "Co je Buchto?! Už mě sereš! Nevím co ti je ,ale jseš jinej poslední dobou! Fakt už se vzpamatuj! Kikina se o tebe bojí! " "a co já s tím?!" Vykřikl a odešel. Ty vole co mu je? Šel jsem dovnitř a uviděl kikinu jak brečí a Radek ji utěšuje. Hej co ji ten debil udělal?! "Čus" řekl jsem a oni se na mě podívali. Kikina se zvedla a běžela mě obejmout. " Co se tu stalo?" Zeptal jsem se ho. " No Bax jí řekl, že jde ven a kikina se o něj bojí" řekl a já měl chuť rozbít Baxovi držku! " Počkej Kiki možná ho ještě stihnu." Vyběhl jsem ven a viděl Baxe v dálce, běžel jsem za ním.
Pohled Radka
"Kiki v klidu..." řekl jsem. " Pavel ho přivede. Neboj." A jestli ne on tak já a je mi to jedno.. "ale co když nebude v pořádku? " rozbrečí se a koukne se na mě. "Neboj vše bude v poho ok? Já ti to slibuji. " Řekl jsem nejistě. Ona šla za mnou a lehla jsi na gauč. Opřela se hlavou o moje nohy. A po chvíli usnula.
Pohled Štěpána
Proč za mnou jde ten kretén? Nechci ho vidět! Ani slyšet! "Štěpáne!" Zakřičel. Sral jsem na něj a šel dál. Naštěstí ode mě byl daleko takže jsem mu lehce zdrhl. Šel jsem si do obchodu pro nějaký alkohol. "Čus kámo můžu k tobě?" Zeptal jsem se svého kámoše. " Jo jasný" "Ok. "Do 15 minut jsem tam" ukončil jsem hovor a koupil rum a vodku. Najednou jsem uviděl Pavla. A Kurva. .. všiml jsi mě. Šel jsem směrem k tomu kámošoj. "Ano?" "To jsem já. Otevři rychle Prosím" "Ok pojď nahoru." Řekl a otevřel mi dveře a já vběhl nahoru. "Dík kámo. Koukej co mám. Napijem se?" "Vždyť nepiješ" řekl a já se usměju a řeknu "lidi se měni..." řekl jsem. Najednou někdo zazvonil a mě bylo jasný kdo to je. "Neotvírej. .. je to Pavel. " šel ke dveřím a otevřel. "Tak dík.." šel jsem se schovat. "Kde je!!?" Řekl najednou Pavel. "Kdo?" Řekl. "Štěpán! Kde je?!" "Doma? Jak to mám asi vědět? Jdi pryč." Řekl Filip. (Ten kámoš xD) "Ne nejdu kde je Štěpán? ! Všichni se o něj bojí!! A chtěj aby sel domů." Odfrkl. "Tady není!! Vypadni už!" Vykřikl Filip. Pak jsem uslyšel ránu a bouchnutí dveří. Vyšel jsem ven ze skříně. A uviděl jsem Filipa na zemi. "Kámo? Jsi v poho?" "Hej Filipe?!"
Pohled Radka
Když Kikina usla tak jsem ji pomalu sundal z miho klína a šel pro deku. Přikryl jsem jí a šel na zahradu. Když v tom sem uviděl přijíždějící stěhovací auto jak jede vedle našeho domu. Že bychom měly nového souseda?
Taaak to je konec! Díky mooooc za podporu. Je škola a já teď moc čas mít nebudu... takže kapitoly budou 1 za týden. Moc se vám za to omlouvám... no nic zatím čau.
ČTEŠ
Kdo vyhraje? (Opravovaní)
FanfictionJe to poměrně stará kniha na mém profilu.. Už asi přes 5 let.. Takže se nedivte,že tam jsou chyby.. Postupem času to opravují,ale nemám na to čas.. A teď info o příběhu. Jedná se o 2 krásné holky s vysportovaným tělem, který jednoho dne pojedou na...