Uraženě jsem kolem něj prošla a dal to neřešila když v tom.. Tam přišel Štěpán a obejmul mě. "Copak chceš si to vyžehlit? To se ti nepovede" "Když myslíš.. " Snažil se mě chytnout, ale já se mu vyklouzla a běžela na WC protože to bylo už akutní.. Když jsem vyšla ven tak jsem šla potichu dolů si udělat něco k jídlu samozřejmě byl v kuchyni Radek takže jsem ho ignorovala "Kiki?" Slyším za sebou, ale nic neřeknu ani se neotočím. Udělala jsem si večeři a šla nahoru. Dovedla jsem se a šla se asi v 10 večer projít do parku. "Kiki? " Řekne na mě někdo a já se otočím "Honzo?" Řekla jsem překvapeně "co ty tady? " Zeptal se "já se jdu projít a co ty tady děláš ty?" "Já jdu za klukama" Řekl mi a já se na něj překvapeně koukla "za klukama? " "Jo dlouho jsem je neviděl a kde jsi teď ty?" "U kluků" Řekla jsem a usmála se "jen s nima teď nemluvím" Dodala jsem. "Proč? " Řekl já se na něj podívala "vzali mě do koupelny a tam mě posily něčím hodně ale fakt hodně smradlavím a postříkali mě ledovou vodou.." "Twl to jsou kreténi.." Řekl a já se zasmála "čemu se směješ? " "Ničemu to nepochopíš a už jdi nemám náladu se s nikým bavit.. " "Tak OK ahoj" Řekl a já jenom kývla a špitla "čau"
Pohled Štěpána
Kikina šla někam pryč bojím se o ní.. Furt je naštvaná a mě to mrzí.. "Hej Radku jdeš se mnou za Kiki prosím?" "A kde je to víš?" "Ne proto ji jdu najít. Nebo mám čekat až ji někdo přepadne!? Na to zapomeň!" "Už jdu jo? V klidu" "Já jsem klidnej.." Řekl jsem a šel se obout vzal jsem si bundu a čekal na Radka. "Tak kde jsi to Klobáso?" Usmál jsem se "už jdu pane Buchta" Zakřičel "Čus Baxi" Řekl někdo "eee čáu Honzo? Co ty tady děláš?" "Jdu vás navštívit" Řekl "nepotkal jsi Kiki? " Řekl jsem "jo šla do parku proč? " "Bojím se o ní.. " "Vy jste furt spolu?" "Eem jo?" "To fakt? Ona tě podvedla s Vadimem ne?" "Ne nepodvedla mě jen tam přespala" Ona mě fakt podvedla? "Jdi za Pavlem jdu za Kiki" "Jo čau" Řekl a já se otočil na Radka "hele já za ni půjdu sám postaren se o Honzu ať nic nedělá" "Dobře" "Tak já jdu" Řekl jsem a šel za ní do parku. Viděl jsem ji jak sedí na lavičce a kouká do mobilu. Zakryl jsem ji oči a ona se lekla "kdo to je!? Honzo to není vtipný! " Zakřičela na mě skrčil jsem se tak, aby mě neviděla otočila se a já obešel lavičku když se otočila tak se znovu lekla "co tady děláš Štěpáne?!" Zakřičela "šel jsem za tebou" Zítra je ten pohřeb doufám že o tom ví.. "Proč? " Řekla "bál jsem se o tebe a víš že zítra máš jít na ten pohřeb?" Řekl jsem a ona se zarazila "už zítra? " "Jo už zítra mám jít s tebou?" "To By jsi byl hodnej" Úšklebkem se na mě podívala "tak Dobrá" Řekl jsem a otočil se "kam jdeš? " "Domu?" "Počkej jdu s tebou" Doběhla mě "já si to myslel" Propletl jsem naše prsty a šli jsme domů.
Zase kratší kapitola ale doufám že vám to nevadí.. Co se stane u nich doma s Honzou se dozvíte příště. Tak zatím ahojda 👋
565 slov
ČTEŠ
Kdo vyhraje? (Opravovaní)
FanfictionJe to poměrně stará kniha na mém profilu.. Už asi přes 5 let.. Takže se nedivte,že tam jsou chyby.. Postupem času to opravují,ale nemám na to čas.. A teď info o příběhu. Jedná se o 2 krásné holky s vysportovaným tělem, který jednoho dne pojedou na...