😄9😄

164 14 0
                                    

Pohled Štěpána(Baxtrixe)

Proč Ment? Šel jsem tedy za Honzou (Mentem) "Čus co potřebuješ?" "No nazdar co potřebuju nic asi viď? Hmmm víš co nech Kiki na pokoji je ti to jasný?!" "Hele nevím o co ti jde, ale jsi asi narušenej ne? Vždyť  jsi mi sám říkal, že s ní mam bydlet!!!" "Jo to jsem řekl, ale jen kvůli klukům!! Nech ji bejt!!"

Pohled kristýny

Co tam tak dlouho dělá? Jdu za ním. Když jsem tam došla nemohla jsem uvěřit svím očím!! Bax ležel na zemi a ment mu chtěl dát pěstí. "Kluci co to děláte?!" Postavila jsem se před   Štěpu kterej měl monokla a místo něho jsem dostala pěstí já. "Kikiii!!! Nee!!" Slyšela jsem Štěpu a pak jsem viděla jen tmu.

Pohled Štěpána.

"Kikii!! Neee!!" Zakřičel jsem když mi spadla do náruče. Najednou se začaly zbíhat děti. "Honzo ty seš fakt debil!!!" "Já-já nevěděl, že sem vběhne.." Taky aby jo... ale vždyť na nás řvala mohl se aspoň kouknout... "Hej Gogo zavolej záchranku nevím co s ní je a má celou tvář od krve.." "ok kámo" Hned jak dovolal jsme se pokusily zastavit krvácení.. nešlo to.. po 10 minutách přijela záchranka a já jel s nimi.. "Pane mohu se vás na něco zeptat?" Zeptal jsem se pana doktora. "Ano jistě že můžete, povídejte"
"Mohl bych u ní být přes noc?"
"No to jsem vám chtěl nabídnout pane" "Děkuji"  "Nemáte zač"

Pohled Goga

Čo sa stalo? Preče jede Kikča do nemocnice? "Hele honzo čo to s tebou je?" "Nic" odbyl ma... Čo mi to tají? "Hele ľudí čo sa stalo?" "Gogo mi to taky nevieme, ja len počul Baxe ako kričí Kiki néé!!!" Povedal mi nejaký chlapec "jo to son počul taky, ale inak dík. Zatial čus" povedal som a išel preč. Asi zavolám Štěpánoj. Po chvíli zvonení to zviedol. "Štěpán?" "Ano. To jsi ty gogo?" "Áno, hele čo sa tam stalo" "ale nic pak ti to řeknu čus." A ukončil hovor.

Pohled Kikiny

Tma. Samá tma.. slyším jen hlasy..ale jsou mi povědomé... "Miluji tě nikdy tě nepřestanu milovat.. i když mě možná neslyšíš... 'chvíli bylo ticho a byl slyšet pláč' díky za záchranu.. až se probudíš tak ti poděkuji jinak... teď tu s tebou budu přez noc. Dobrou noc..." to byl určitě štěpa.. já už se chci probrat noták!!! Prober se!!!

No to bude konec :) jsou furf prázdniny ale 15 díl na 100% bude mít přez 1000 slov tak čus!
Jo a teď pojedu na týden na tábor takže nebudou vycházet kapitoly...

Kdo vyhraje? (Opravovaní)Kde žijí příběhy. Začni objevovat