15

145 13 1
                                    

Že bychom měly nového souseda? Najednou zapípal kikině mobil a ona se probrala. "Už jsi vzhůru?" Řekl jsem. "Jo. Probudil mě mobil.." řekla a koukla na mobil. " Hele Radku?" "Ano?" "Kdo je Vadim Tkačenko?" Zaptala se . "To je Vadim" "Vadim? " "Ano Vadim. Proč?" "Jen si mě chce přidat do přátel"
"Bax bude žárdlit. .." "No a? Zaslouží si to." Ach jo.. to nedopadne dobře... 

Pohled Štěpána

Ach bože co se stalo! " Filipe!!" Vykřikl jsem na Filipa. "Dobrý den" "Ano" " nevím co se stalo, leží tady Můj kámoš v louži krvi Prosím ať přijede záchranka. " " Adresa: (domyslete si) "Děkuji, Naskledanou" řekl jsem a típl to.  Kurvaaa! Co Mám Dělat!  Přijedou až za 15 minut! Kouknu na mobil 3 zmeškané hovory od Kiki ♥ a do hajzlu .. co teď? Kouknu se od kud mu Teče ta krev. Po chvíli koukání jsem zjistil že z hlavy a obočí... musel se o něco praštit. .. a i Pavel mu musel dát za vyučenou... "díky kámo že si o mě neřekl. I když mě neslyším tak fakt dík...." řekl jsem a sedl si vedle něj.

O 10 minut později

Konečně přijely hned jsem jim šel otevřít. "Tady je. Pokusil jsem se zastavit krvácení. " "Ano to mu hodně pomohlo. Mohl by i vykrvácet. . Má hlubokou díru do hlavy" "můžu jet s vámi? " "ano můžete" (když nad tím tak Přemýšlím.. tohle už jsem někdy psala ne?)

Pohled Pavla

Když jsem odcházel tak jsem za sebou bouchl s dveřmi.  Došel jsem až před něčí dům vedle nás. "Čau" zavolal na mě někdo a já se otočil. "Čus" řekl jsem.  " Ty tu bydlíš?" "Ano.. kdo jsi?" "Váš soused.. Já jsem Dominik. A ty?" "Já jsem Pavel. Těší mě" nastavil jsem mu ruku "mě taky" a s rukou mi potřásl. "Hele já už budu muset. Rád jsem tě poznal. Čau" řekl jsem a odešel. Slyšel jsem za sebou jen "čau já tebe taky" a pak už nic.. přiznávám ten kluk je docela hezký.. Šel jsem k nám domů. "Čus jsem tu!" Zakřičel jsem skoro na celý byt. "Ok a co Štěpán? " Řekl Radek. " Hele asi to nebude tak lehký. . Nenašel jsem ho..." " Noooo kámo, je to prostě v piči. ...." 'v pozadí se smála kikina.. "co je?" "Nic.. 'zasmání' jen Vadim je hrozně vtipnej" a směje se dál..

Hele to je asi konec.. nechce se mi už přemýšlet co dál napsat a dlouho nevyšla kapitola. No nic no.. omlouvám se za to.. a čus.
401 slov 

Kdo vyhraje? (Opravovaní)Kde žijí příběhy. Začni objevovat