😊3😊 #2.část

256 28 0
                                    

došly jsme na místo a tam jsem hned zalezla do šatny a převlékla se.

Pohled Baxtrixe

Bože ona je tak užasná, ještě že jde s náma myslel jsem, že odmítne a nakonec šla teď se převlékám. Už jsem a čekám na kluky, kteří už jdou a vidíme Kikču, která na nás už čeká u bazénu, příjdu k ní zezadu a vylekám ji, ona jenom hodí vražednej pohlet a my se s klukama začnem smát.

Pohled Kiki

Čekám na kluky a oni nikde..bože jak je možný že jim to trvá dýl než mě... čekám dál když v tom na mě někdo skočí a já se leknu "bože Baxi" hodim na něj vražednej pohlet a kluci se začnou smát, po chvíli i já. Po chvíli ticha řeknu "Kdo bude první ve vodě tomu dám pusu" a ušklíbnu se oni si myslí, že na pusu ale já to myslela na tvář Bax hned běžel do vody a kluci za ním. Jako malé děti.. zasměju se pro sebe a jdu pryč aby mě neviděly oni se rozhlížejí a hledají mě ještě že tu nikdo není začnu se smát, když Bax zakřičí "kruci si dělá srandu, jak se tak rychle mohla vypařit?!" kluci si mě všimnou a Gogo zakřičí "tam je!" začnu utíkat a smát se ještě víc, hmmm že bych jim něco provedla... mám udělat že jsem spadla? jo to je dobrý nápad.

Po chvíli utíkáni naschvál uklouznu a dělám, že jsem bez vědomí a kluci hned začnou křičet "bože co se jí stalo!!" bax se rozbrečí a jde ke mě nakloní se, aby zjistil jestli dýchám a jestli jsem při vědomí, ale když se nahne tak na něho vybafnu a on řekne "ty seš blbá víš jakej sem měl strach?!" dělá že je uraženej a otočí se já si ho otočim spátky a dám mu pusu na tvář a řeknu "promiň" klukům jdu dát taky pusu na tvář, ale oni mě chytnou a hoděj do vody, začnou se smát když se vynořim z vody udělám vražednej pohled a řeknu, že mi je zima oni se jen udiveně kouknou a řeknou všichni naráz "to máš za to a zvykneš si neboj" skočily za mnou a dělaly sme kraviny, házely mě do vody a já s Baxem sme šly do trychtýře a držely se za ruce a on mi nabýdl jestli bych s ním nechtěla jít na večeři já se zarazila a zčervenala "ano pudu ráda" on se začervenal a dal mi pusu na čelo pak sem vylezla z vody a šla si lehnou na lehátko kluci ke mě přišly a zeptaly se "je ti něco?" "ne nic jen sem unavená" usmála jsem se a dala náznak toho, že jdu domů kluci se jen smutně koukly a já jim dala pusu na čelo a šla.

v chatce

"kde si byla!!" "říkala jsem ti že nebudu mít čas" zapípal mi mobil a mě bylo jasný kdo to je ale Vivi mi sebrala mobil a utíkala z chatky, narazila na baxe a já na ní řvala "dej mi ten mobil!!" bax se nechápavě podíval a řekl "dej jí ten mobil" nahodil na ní vražednej pohlet "jo tak takle je to" řekla Vivi a s brekem šla zpět do chatky "ach bože" sedla jsem si na zem a brečela Bax ke mě došel a zeptal se "copak je" "teď na mě bude furt naštvaná" s brekem jsem to sotva řekla Bax šes do chatky ale neslyšela jsem je, dál jsem brečela..

pohled Baxe

"ahoj hele není to tak jak to vypadá já jí ani neznám ona se baví s jednou partou kluků, ale je hezká" bože co sem to řekl... "ahoj! tak jak to teda je?! já jí ani tobě ty žvásty nevěřím!!" vyjela po mě "hele sklidni se jo, já jsem to udělal kvůli tomu, že vás mam hlídat!! jaký ho máš ráda youtubera? můžu tě s ním na oplátku, že to nikomu neřekneš seznámt" řeknu a usměju se ona furt brečí a řekne "Herďa, ale ten o mě zájem mít nebude..." "to neva aspoň tě s ním seznámím no nic, já už budu muset mám venku nevyřízený učty, jo a v 6 před chatkou čau" "čau" odsekla

pohled Kristýny

bože co tam tak dlouho řeší? už se otevírají dveře a já dělám že brečím.. příjde ke mě Bax a řekne "ví to o nás nikomu to neřekne ale musim jí seznámt s herďou" začnu brečet v realu a ještě víc "Baxi?" řeknu s brekem "ano co pak je?" příjdu k němu a s brekem ho obejmu "díky seš fakt nejlepší" dám mu pusu na tvář on se zarazí a obětí mi opětuje "není zač pro tebe vše" mrkne na mě a já se usměju v breku "nebreč už" řekne mi narovynu a já se zasmněju "hele nechceš jít k nám do chatky nachvíli?" jako šla bych, ale viděl si mě?... "hele já nevim, ale asi jo" odtrhne se odemě a pomůže mi vstát dojdem do jejich chatky a já jsem furt ubrečená kluci se mě začnou vyptávat "copak je" na to jim vždy odpovím "ale nic" Bax mi utře poslední slzu a já se usměju "v 7 jdem na tu večeři jo?" řekne Bax a já sčervenám on se usměje a řekne Herdynovi "Herďo musim tě ještě s někym seznámit" herďa se koukne na mě a já se kouknu smutným výrazem herdyn ke mě dojde a řekne "copak je jsi nějaká přešlá?" "ale nic moje spolubydlící v chatce ví o mě a Baxovi a může to komukoly říct a Bax jí musí seznámit s tebou aby to nikomu neřekla hrozně mě je tě líto..." ani jí nezná ani o ní neví že existuje a on mi to potvrdil... "ty máš spolubydlící?!" božeee to je tak trapný... když váš 'kámoš' ani neví že máte spolubydlící...na to jsem mu nic neřekla protože sem mu usla v náručí...

Kdo vyhraje? (Opravovaní)Kde žijí příběhy. Začni objevovat