Bydlení na týden u Baxe

141 16 4
                                    

"No víš já... 'odmlčela jsem se' já si na něco vzpomínám.... šla jsem se podívat kde jsi tak dlouho a ty jsi byl na zemi a Ment ti chtěl dát pěstí že?" Odmlčela jsem se a koukla se na mobil kterej ležel na stolku.. "No víš zlato... sice to takhle bylo, ale víš že se znáš s Gogem? Vláďou? A s Herdynem taky?" Zeptal se a já tam seděla s vykulenýma očima... "Noooo trochu... vím,že mi dva jsme se seznámily přes Goga, že jo?" "Eeem jo.." "No vidíš zas nejsem tak blbá 'mrkla jsem na něj' jo a kdy pojedu domů?" "Dnes odpoledne pojedeš k nám a za týden teprve pojedeš domů" Řekl a odešel. Mezitím sem se převlékla.... Nevím kde se tam objevily moje věci ale ok...

Odpoledne

"Tak pojď ty drndo" řekl štěpa a já ho doběhla... "Cos říkal?" Vyplázla jsem na něj jazyk. Jo jsem jak malé dítě...
"Kiki víš, že nemáš dělat kraviny.." řekl ustaraně "No joo Mami..." zasmála jsem se "Hele stavíme se v obchodě pro nějaké oblečení jo?" "Ne! V žádném případě!" Vypískla jsem.. "Proč?" Vykulil oči.. "Nepůjdu tam se šitým obočím.." řekla jsem narovinu... "Ach bože ty holky... Tak si přes to dej vlasy..." "Nebohuj tady... No jo porát.."

V obchodu

"Hele co tyhle šaty?" Zeptal se Štěpán a Já se na něj koukla a uviděla Fialové šaty, vypískla jsem a hned kývla že je chci.. "Ok už jen spodní prádlo" řekla jsem a  Štěpán se na mě koukl s úsměvem od ucha k uchu.  "Hele! Nekoukej na mě tak!" "No jooo.." odftkl si.

U Štěpána

"A kde budu spát?" Řekla jsem když jsem si brala tašky "ehm Kde chceš u mě nebo místo Herdyna" "U Herdyna se budu bát.." řekla jsem a najednou se otevřely dveře a v nich stál Wedry.   "Čus Wedry" "Čau nejsi tu nějak brzo?" "Jo jsem ale moje přítelkyně Kikča noo jak to říct... pak ti to řeknu..." "Ouu ty máš přítelkyni? 'Došel ke mě' Ahoj Já jsem Radek" "Ahoj, Kristýna" potřásla jsem mu rukou.

No to bude zase konec. Slibují že příští bude delší.  Zatím čus.

Kdo vyhraje? (Opravovaní)Kde žijí příběhy. Začni objevovat