Nejezděte...

141 14 0
                                    

Phled Kiki
Řekla jsem a on se zasmál.
V kuchyni jsem udělala palačinky a furt jsem slyšela jak někdo lítá na záchod. Dodělala jsem je a šla je vzbudit. Štěpána už jsem nemusela ale kluky jo..  Šla jsem nejdřív za Honzou. "Honzo vstávej" Řekla jsem a dala mu malou pusu.  "Jo, už jsem vzhůru asi půl hodiny.." "Ok jdu se kouknout na ostatní,  jdi se najíst,  jsou palačinky" "Ok" Řekl a já šla za Pavlem a Radkem. "Kluci vstávat!!" Zakřičela jsem a hodila po nic bačkory. "No joo" "Už jsme vzhůru" Řekl za všechny a vstal. "Oblečte se kluci sakra!!" Zařvala jsem na celý dům. "Néé díky!!" Zakřičel Honza a já se zamračila sama pro sebe. "Dobře jdu si číst!!  Až se oblečete tak přijďte!!" Zakřičela jsem naspátek. "Štěpáne! Jdi! Chci klid" Řekla jsem a vzala si knížku.
Pohled Honzy
"Kámo jdu za ní,  mě neodolá narozdíl od tebe" Ušklíbl jsem se "hej!" Zakřičel vstal jsem z křesla a šel za ní. "Kiki?" "No? Už jsi oblečenej?" Řekla a já vešel dovnitř a zamkl. "Ne" Řekl jsem a ona odložila knížku a podívala se na mě. A nemohla odtrhnout oči. "Já věděl že neodoláš" Roku jsem a sešli si vedle ní.  "No jo, máš nádherný tělo, já za to nemůžu" Dala mi pusu a já ji začal líbat. "To nemůžu Honzo.. Jsi opilý nech toho" Řekla a já ji začal líbat na krku. "Honzíku nezlob" Řekla a já se zasmál. "No dobře ale bude tě to mrzet" Řekl jsem.  "To určitě" Řekla a já se urazil a otočil se k ní zády. "Promiň já to tak nemyslela" Řekla a dala mi pusu  a krk. "Ha ha. To určitě.. " Řekl jsem furt uraženě. Dala mi znovu pusu. Já jsem vstal a šel pryč. "Nechoď pryč. Promiň" Řekla já se otočil a nic neřekl. "Promiň" Řekla ještě jednou. Otočil jsem se a šel se najíst. 
Pohled Pavla.
"Hele mi za chvíli pojedem..  Máme před sebou 2 hodiny cesty"
"Nejezděte" Řekla Ubrečená Kiki. "Musíme" Řekl Radek. "Ráďo.. Zůstaň tady." Řekla a já sem sklopil hlavu. "Musíme.. " Řekl Radek. Kiki najednou zmizela.  "Jdi za ni Štěpáne" Řekl jsem.  "Ok" Pak jen slyšel jak Kiki křičí na Štěpána ať nejeden..  "Hej Radku?" Řekl jsem "no?" "Mám nápad..  Máme na zítra něco v plánu?" "Ne, proč?" "By jsme tu mohli zůstat ještě na 1 den..  Pokud ti to nevadí Honzo" "Ne nevadí" Řekl Honza a usmál se "no jo ale co fanoušci?" Řekl Radek "máme natočený videa? Jo..  Tak o co jde?" "Ne o nic dobrý..." "Kiki Štěpáne!!" Zakřičel jsem. Po asi 5 minutách přišli "sorry Kiki se musela trochu ovládnout" "No..  A co?" "Hele Kiki...  My tu budem ještě jeden den.." Řekl jsem a ona se zarazila "Pavle?  Jak to že o tom nevím?!" Zamračil se Štěpán.  "Noo..  Mi o tom do teď taky nevěděli Štěpáne" Řekl Radek a zasmál se. "Hej?  Zajdem do akvaparku?" Navrhl Honza.  "Můžeme" "Super nápad" Řekl jsem.  "ale..." "No?" Řekl Honza "nemáme tady plavky" Řekl jsem..  "Nákupy!!!" Řekla Kiki "ok" Řekl jsem nervózně.

Tak nákupy si necháme na další kapitolu.  Vím že to je kratší ale nějak jsem se rozepsala a mám nápady takže to chci využít na co nejvíc kapitol. Tak zatím pá 😘😘

                  538 slov

Kdo vyhraje? (Opravovaní)Kde žijí příběhy. Začni objevovat