Pohled Kristýny
Vzbudila jsem se vedle baxe. Vůbec jsem nevěděla co tam dělám, nemohla jsem si vzpomenout. Bože vzpomeň si!!! Vzpomínka: "Ba-babi-babi-babička um-umře-umřela". Byla jsem u Baxe v náruči a brečela. "Kluci mi už pudem čus" řekl bax a já se nezmohla ani na jedno slůvko. "Díky si hodnej" řekla jsem mu slabým hlasem když mě vzal do náruče. "Nemluv jsi vyčerpaná" pak Bax šel pro naše kufry a já usla. Konec vzpomínky. Jo už jsem si vzpoměla, cukla jsem sebou tak, že se vzbudil Bax. "Dobré ráno, promiň že jsem tě vzbudila" dala jsem mu malou pusu na tvář. "To je v pohodě. A copak už dobrý?" Zeptal se a já se zarazila a jo vždyť mi umřela babička, ale.. ale já musím na pohřeb... začala jsem brečet...
"Ale docela jo.." nahodila jsem falešný úsměv se slzama v očích. "Nejsi poď sem" řekl a já se k němu přitulila a začla brečet ještě víc. "To bude dobrý" dal mi pusu a já se pousmála "a kolik je vlastně hodin?" Zeptal se, koukla jsem se na mobil "7:30 zachvíli bude snídaně" řekla jsem a pustila se ho. "A jo já zapoměl, že jsme na táboře" zasmál se "No na mě nemáš. Já zapoměla co se dělo včera.. proto jsem sebou cukla, protože jsem si vzpoměla na..." nedořekla jsem to protože mi dal prst na pusu "Už o tom nemluv ano?" Nahodil ustaraný úsměv "Ano pane" začala jsem se smát a běžela do koupelny. Ano měly jsme tu nejvybavenější chatu..Pohled baxe
"Ano pane" řekla začla se smát a utekla do koupelny. "Hele paní neštvěte mě" zasmál jsem se. "Pane pane nechte mě se vykoupat" zaculila se "No jo já už jdu" řekl jsem ironicky a pomalým krokem jsem odcházel. "Počkejte pane, nejdete se vykoupat se mnou?" Řekla a já se otočil a řekl. "Ty nechceš klid?" "Noo ne, jestli se chceš taky vykoupat tak pojď než si to rozmyslím" "Hele lásko teďka asi nepudu, půjdu až večer nevadí ti to?" Dal jsem jí pusu a ona řekla. "Ne neva, hele přemýšlela jsem a asi pojedu domů." Řekla a mě do očí začaly téct slzy. "Ještě si to rozmysly, počkám tě u snídaně." Řekl jsem a šel jsem na snídani a sedl si ke klukům "Zdar" řekly a já se na ně otočil se slzamy v očích "Čus" řekl jsem smutně. "Co je kámo?" "Nic kikina chce odjet a já už jí asi nikdy neuvidím" řekl jsem a začal brečet.
"Hele kámo kolik že jí je?" Řekl Ment a já se na něj podíval "18" a koukl jinám "No vidíš tak s ní začni bydlet" "No jo, ale co její rodiče a hlavně ona?" "Noo kámo tak to nevim"Zase to je kratší..
ČTEŠ
Kdo vyhraje? (Opravovaní)
FanficJe to poměrně stará kniha na mém profilu.. Už asi přes 5 let.. Takže se nedivte,že tam jsou chyby.. Postupem času to opravují,ale nemám na to čas.. A teď info o příběhu. Jedná se o 2 krásné holky s vysportovaným tělem, který jednoho dne pojedou na...