S Honzou venku.

166 12 3
                                    

Pohled Honzy.
Zítra ji napíšu..  Jdu spát.
Ráno
Vzbudil jsem se asi v 10.. A furt jsem měl noční můry z té hry..  Už nikdy ji nebudu hrát..  Vzal jsem si mobil a napsal Kiki.
H: dobré ráno 😍😍
K: dobré ráno 😂😘
H: dnešek platí? 😚
K: jop 😍
H: dobře ve 2 se stavím 😉😉
K: ok 😌
H:  a copak děláš? 😏
K: ležím v posteli s notebookem a dokoukávám tvoje video 😍 co ty? 😁
H:  ležím v posteli a píšu si s tebou 😍
K: ok až dokoukám video tak napíšu pá 😘
H: ok pá 😘😚
No nic jdu udělat ranní higienu a zavolám Radymu. (Nevím jak se jmenuje Rady v reálu.  Kdyžtak mi to napište prosím díky)
R: prosím?
H: no čus Rady. Já za chvíli přijdu do studia natočíme video z Emili. R: už ses odvážil? (Zasmál se) 
H: jo..  Kvůli Kikině
R: jaký?
H: jednou ti ji představím
R: ok tak čus ve studiu
H: ok čus
Oblékl jsem se a vyrazil do studie
Ve studiu
Natočil jsem video a bylo asi 1:30 a kurva...  Řekl jsem si a běžel do květinářství pro růže.  A šel jsem se domů obléct.

Doufám že se jí budou líbit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Doufám že se jí budou líbit..  Kolik je?  13:58 nestíhám..  Oblékl jsem se a upravil vlasy a mohl jsem jít.. 14:13 jsem tam zazvonil a Kikina vyběhla že dveří..
"Ahoj" Řekl jsem ji "ahoj" Obejmul jsem ji. "Promiň že jsem Nenapsala" Posmutněla  "v pohodě, točil jsem videa,  takže bych ti Nemohl odepsat.. " "Ok,  pojď dál" "Jo a Kiki, tady máš růže" Otočila se a trochu se zarazila. "D-d-díky" Dala mi pusu a šla je dát do vázy.  "Tos nemusel" Usmála se.  "Musel" Usmál jsem se "mami já jdu ven!  A ty růže jsou moje!! " Najednou se objevila její mamka ve dveřích do kuchyně "dobrý den" Řekl jsem "Kiki neřekla jsi mi z tu někdo bude" Usmála se, taky jsem se usmál. "Ty růže nech mami" Řekla a zasmála se.  "Ty jo to je kytice, nebylo to drahý? " Zeptala se mě hned jak ji uviděla "ani ne" Usmál jsem se. 
Pohled Kiki
"Ani ne" Usmál se "tak půjdem? " "Ok" Řekl a šel se obout "tak mi jdem ahoj mami" Řekla jsem když jsem se obula "Nashledanou" Řekl a šel ven "ahoj,  a žádný kraviny" Řekla nám mamka že dveří a zalezla dovnitř.  "Kam půjdem?" "Večeře a Kino? " Řekl a usmál se " "Beru" Řekla jsem.  Po 5 minutách mi zazvonil mobil "kdo zase prudí? " Řekla jsem a Honza se zasmál "volá mi Štěpán musím to vzít" "Však v poho"
K: ahoj
Š: čus..  Co děláš s Honzou?
K: co?
Š: ptám se co teď děláš s Honzou? K: ty mě sleduješ? Nebo jak to víš?!  |Zamračila jsem se i když mě nevidel
Š: ne..  Honza mi to včera večer řekl... On je nej kámoš takže mi to řekne víš?
Koukla jsem se na Honzu a zamračila se
K: jsme v parku a povídáme si..
Š: ha lžeš?
Zeptal se a já se už naštvala..
K: ne!  Říkám ti že nelžu!  Tak toho nech!
Ukončila jsem hovor a vypla vyzvánění.  "Honzo!?  Jseš normální?!  Proč si mu to řekl?!"
"Protože jsem musel..  Donutil mě k tomu... " "Měl jsis něco vymyslet.. A ne mu říkat pravdu...  Jdu domů" Chystala jsem se odejít ale on mě chytl a dal mi pusu "promiň" Řekl a najednou mu zazvonil mobil "Štěpán?" Řekla jsem a asi mu i odpustím...  "Jo" Řekl a zvedl to.
H: no čus co je
H: ne jsem doma
H: ano šla hned domů
H: ne nic sme nedělaly
H: joo dám na ni pozor neboj
H: a za váma pojedu tak za týden tak ji vezmu sebou jestli bude chtít
H: ok zeptám se ji
H: čus
Usmála jsem se protože mu lhal že jsem doma. "Na co se máš zeptat?" "No jestli pojedeš se mnou za týden" "Ok,  těším se za Pavlem a Radkem" Usmála jsem se a sedla si na lavičku v parku "víš co mě napadlo?" Řekla jsem "nope, copak?" "No mohla jsem říct mamce že se budu stěhovat ale je mi to divný ji to říct" Řekla jsem a dala si ruce do klína.  Ne nebrečela jsem. Přemýšlela jsem.  "Je ti 18 můžeš se odstěhovat" Řekl a já vstala. "Jdem na tu večeři?" "Ok"
Na večeři
Zacinkal mi mobil a všichni se na mě podívaly. Vyplatí jsem si mobil.. Bylo mi to fuk.. Určitě to byl Štěpán.

Vím že dlouho nebudu moct psát proto vydávám tuto část 😂 je trochu kratší než minulá ale snac vám to nevadí 😅 díky za každé přečtení a hvězdičku jste super 😍 ještě jednou díky a ahoj 👋😂😘😜

                     787 slov

Kdo vyhraje? (Opravovaní)Kde žijí příběhy. Začni objevovat