"Mami já už jdu!" Zakřičela jsem na mamku když jsem odcházela pryč "Jo čau" zařvala na zpátek, ale to už jsem byla pryč asi za 10 minut jsem dorazila do parku kde na mě čekala kámoška s novou zprávou.
"No konečně!!! Kde jsi byla?" Zase to její žvatlání bože jak já ho nenávidim "No tak sorry no že mam 15 minut zpoždění" zasmáli jsme se "Seš jako Vadim taky furt chodí pozdě" smějeme se dál a ještě víc
"No jo furt a jakou zprávu mi chceš říct?" "Hele na internetu jsem našla inzerát o jednom táboru ale nevím jestli se ti bude líbit" ať už to řekne! řekla jsem si v hlavě "no tak říkej!" "No jo furt hele jedná se o "For camping a já bych hrozně ráda jela na jeden z nich a to je play camp kde se učíš natáčet!!" já na ní koukala s výrazem děláš si srandu? "Pojedeš?" furt na ní koukám a nic neříkám až po chvíli "No jasný že jo děláš si srandu ještě se ptej!!" začneme se smát "No tak se sbal už mam zamluvenou chatku pro 2 vedle youtuberů!!! za 2 dny jedem" to si dělá srandu to nestihnu...
"Na jak dlouho se tam jede? a co se tam dělá a co si mam sbalit? a máš to domluvený s mojí mámou?" bože já sem tak ukecaná...naštěstí to chápe.. "Nemáš moc otázek? ok jede se tam na týden sbal si plavky něco na převléknutí hygienu a tak dál..jo a s tvojí mamkou je to domluvený už týden" to si dělá srandu ne.
"Ok hele já už budu muset jít nebude ti to vadit? a nechtěla by jsi u nás spát a poradit mi s tím co si mam sbalit?" nabídla jsem jí a doufala že bude souhlasit "Tak jo, ale jen na dva dny" no tak né asi "Hele teď se jdi zeptat a pak přijď ju?" bože to ju je divný.. "Tak jo zatím čau dorazím k tobě tak za 30 minut"o 30 minut později
Konečně ke mě došla a mi se bavili o tom campu zjistila jsem víc a chtěla tam jet ještě víc.
Ale vy vlastně nevíte ani kdo jsme no tak se přestavíme já jsem 18 letá Kristýna hnědé vlasy modré oči vysportovaná postava, chodím na basket a hrozně ráda plavu, mám dva koně občas kouknu i na youtube ale ne moc často většinou se zabývám koníčky a starám se o koně.
Moje kámoška se jmenuje Vivi, je jí 17 a má uplně stejný koníčky až na to že má špinavý blond vlasy a tmavě modré oči.
ČTEŠ
Kdo vyhraje? (Opravovaní)
FanfictionJe to poměrně stará kniha na mém profilu.. Už asi přes 5 let.. Takže se nedivte,že tam jsou chyby.. Postupem času to opravují,ale nemám na to čas.. A teď info o příběhu. Jedná se o 2 krásné holky s vysportovaným tělem, který jednoho dne pojedou na...