18. Lauma [Gæærn]

618 27 1
                                    

Seuraavana aamuna en käynyt ollenkaan syömässä, koska minua ei huvittanut. Tulin pois huoneesta vasta, kun Marcus ja Martinus rukoilivat minua tulemaan ulos pelaamaan jalkapalloa. Lähtöpäivä siirtyi mielen perukoille ja pystyin keskittymään pallon potkaisuun. Sain jopa pallon maaliin, vaikkakin menin maalin sisälle ja potkaisin pallon verkkoon. Martinus, joka oli silloin maalissa katsoi minua.
"Ihan tosi?" hän kysyi kädet omalla vyötäröllään. Poika hymyili suloisesti. Martinus otti pallon ja potkaisi veljelleen, joka oli kiinni puhelimessaan. Marcus väisti juuri viime hetkellä ja sai näköjään sydänkohtauksen.
"Tinus! Jos se ois osunnu nii mun puhelimesta ei ois varmaan mitään jäljellä!" Marcus valitti pitäen puhelinta rintaansa vasten.
"Oo sitte vähä tarkempana tai laita se koko puhelin pois ja tuu pelaamaan!" Martinus huusi ja minä menin hakemaan Marcuksen kädestä pitäen. Martinus oli sillä välin hakenut pallon. Vaikka meillä ei ollutkaan yhtä hauskaa kuin viimeksi oli se silti hauskaa. Istuin tylsistyneenä puisella penkillä Marcuksen vieressä, joka selaili Instagram-kommentteja läpi. Martinus istui Marcukseen viereen ja halasi veljeään katsoen kommentteja. Marcus laittoi puhelimen viimein pois, mutta otti sen kuitenkin esiin soittaakseen taksin, jotta pääsisimme ostamaan jotain syötävää. Ehdotin pizzaa ja sain kannatusta ehdotukselleni.

Taksin tullessa sanoin kuljettajalle haluavamme päästä Kotipizzaan. Sinne taksi siis vei meidät. Kun astuimme ovista sisälle neljä tyttöä alkoi kirkumaan nähdessään pojat. He hyökkäsivät heti kaksosten kimppuun ja tunsin kirpaisun sydämessäni. Tytöt ottivat selfieitä norjalaisten kanssa ja halailivat heitä. Vanha mummo kuitenkin torui heitä hänen ruokarauhansa häiritsemisestä. Nelikko lähti pizzeriasta kikattaen ja hokien OMG: tä. Tilasimme pizzat ja odottelimme niitä noin 20 minuuttia. Sitten lähdimme ja tuo neljän hengen lauma pelästytti meidät. He olivat jääneet ottamaan kuvia pojista ikkunan taakse. Kun menimme taksiin he alkoivat hakkaamaan ikkunoita. Taksikuski alkoi kiroamaan ja ajoi nopeasti karkuun.
"Mitä se sano?" Marcus kuiskasi osoittaen taksikuskia.
"Pari suomalaista sanaa." Marcus ja Martinus alkoivat yrittämään niitä ja saivat minut hikoilemaan.
"Joo jos vaikka nyt riittäis", kuiskasin, kun kuski alkoi nauramaan ja ajoi melkein päin tolppaa. Jos autossa olisi ollut ihan hiljaista olisin luullut miehen olevan humalassa. Siitähän syntyi lisää kiroamista. Laitoin käden Marcuksen suun eteen ja kurkottelin toisella puolella olevaa Martinusta kohti. Lopulta Marcus laittoi kätensä veljensä suun eteen, kun itse en ylettynyt. Onnekseni matka taittui nopeasti höyryävien pitsojen ollessa sylissäni.

Istuimme ringissä syömässä pitsojamme. Ihmeellisesti jaksoin koko pitsan, mutta sitten muistinkin aamiaisen jääneen väliin. Join vähän kokista ja jäin makaamaan nurmikolle. Pian Martinus liittyi ähkykerhoon Marcuksen kanssa.
"Oli kyl hyvää", Martinus sanoi ja Marcus nyökytteli päätään. Kolme tyhjää pitsalaatikkoa nökötti parin metrin päässä meitä.

Auto lähestyi meitä. Kuulin moottorin hiljenevän ja kolmen oven avautuvan. Siristin silmiäni auringossa ja näin tuon hirveän lauman. He hyökkäsivät meitä kohti ja minut työnnettiin kauemmas pojista. Katsoin kuinka nuo neljä tyttöä rutistivat Martinusta ja Marcusta. Käänsin heille selkäni hetkeksi. Kun olin hengitykseni tasaantumaan käännyin taas heitä kohti. Ketään ei näkynyt ja auto oli lähtenyt. Sain Martinukselta viestin.

Martinus: Me lähettii...

Katsoin viestiä ja polvistuin maahan. Katsoin pitsalaatikoita, joista yhdessä oli puolet jäljellä.
Nehän syötiin kaikki...

"E så det
Du glei forbi
E bare sto dær
Så mye e ville si
Men e blei stum når du så me
Klart ikke rør me
Så e sto der, mens du glei forbi
Fins ingen heilt som deg
å som du smelte me

å når du går forbi e får så lyst å si
Du er alt e ser for me, og ka du gjør med me
E bli gæærn etter deg
Du er alt e drømme om, å når du ser på me
Bli gæærn etter deg

Når du ser på me blir gæærn etter deg
Du e på innsult tid
Du vet du har det
Men e alltid blid."


Heräsin sydän kurkussa.
Se oli vain unta.
Molemmat olivat lopettaneet laulun, kun huomasivat minun heränneen. Olin nukahtanut nurmikolle ja muurahainen kiipesi vasemmalla kädelläni.

Sanoja: 641

400 lukukertaa rikki!❤

Tätä kirjaa tulee vielä Remixeillä ja Instrumentalseilla. Akustikeilla ei tuu, koska en löydä niitä Youtubesta Wattpadin kautta 😔

Marcus & Martinus IG:

@marcusmartinusmmfin

The Perfect 10 - Marcus and Martinus || ✓حيث تعيش القصص. اكتشف الآن