26- pravda bolí

2.3K 84 16
                                    

Amy rostla jako z vody. Byl jí už jeden rok,,mama.'' Dookázala říct první slůvko.
Usmála jsem se na Marka a on nás láskyplně pozoroval.

,,Jdeme na procházku?'' Zeptal se mě po chvíli a já s úsměvem přikývla.
Nakrmila jsem Amy, prebalila... .
Dala jsem ji do kočárku.

Byl krásný den. Procházeli jsme se Londýnem, podívali jsme se na Big Ben... .

Zastavili jsme se na zmrzce,,Jakou pak?'' Mlsně jsem se oblízla,,citronovou mmmm.''

,,Jednu pistácii a citrón.'' Podal jí Libri(měna v Anglii)
Okoštovali jsme od sebe, ale moje byla lepší. Vypláznula jsem na něj svůj dlouhý jazyk jako malý dítě.
Stejně jsem děcko pořád. Kolikátého dneska vůbec je a kolik je kurva Markovi.

,,Marku?'' Bylo mi to blbý, ale co. ,,Kolik ti je??''
On se hlasitě zasmál. Vím že jsem červenala,,to je fakt dobrý ještě jsem neřekl můj věk, hádej.''
Vypadal tak na 19-20,,nevím řekni prosím.'' Nechtěla jsem ho urazit třeba.
On zavrtěl hlavou,,ne hádej.''
Povzdychla jsem si a nadechla se,,vážně nevím, ale asi tak na 50.'' Ušklíbla jsem se a drncla do něj loktem,,když myslíš.'' Udělal smutný obličej, ale bylo vidět, že se baví. Hodila jsem po něm tázavý pohled,,bude 21 usmál se.
Musím brzy zjistit a nenápadně kdy. Budu ho chtít překvapit.

,,Musím ti něco říct Ros.'' Smutně se na mě podíval. Zakývala jsem hlavou, aby pokračoval. Dlouze si povzdychl,,slib, že nebudeš naštvaná a že neutečeš.'' Nemám důvod být na něj naštvaná, ale trochu jsem se obávala. Nevím jestli to chci vůbec slyšet,,tak ven s tím.''

,,Nezapomeň, že tě miluji a nechci tě ztratit.'' Pevně mě obejmul a chtěl pokračovat, ale přerušila ho Amy. Začala plakat, budu ji muset nakrmit usmála jsem se na něj.

***

Doma jsem dala Amy spát. Dala jsem jí pusu na čelo a něžně ji pohladila po tváři.
Usmívala se ze spaní nebo to tak vypadalo.

,,Co jsi mi venku chtěl teda říct.''
Sedla jsem si na gauč a on vedle mě.
Chytl mě za ruce a zahleděl se mi do očí,,Amy je moje dcera. To já... .'' Vykulila jsem na něj oči,,cože??'' Nevěděla jsem co na to říct. Pocítila jsem zmatek, štěstí a smutek. Po tváři mě Stekla slza, potom  druhá, třetí...,,to ty jsi mě tak brutálně znásilnil?!''
V očích se mu zaleskly slzy. Bylo mi ho líto, nevěřila jsem tomu, že by to on udělal.

Potřebovala jsem se uklidnit, tak jsem se odebrala do pokoje a lehla si na postel. Potřebovala jsem jediné a to si všechno srovnat v hlavě.

Vzpomněla jsem si na Dylana.
Kde vůbec je, bude mě ještě hledat? Proč? Co mu Mark udělal? Proč mě on zradil, ten kterého jsem tak milovala? Život je krutý no.
Aspoň vím kdo je Amy otcem.
Těšilo mě to, ale taky jsem byla naštvaná.

Netrvalo dlouho a on si sedl vedle mě,,musel jsem to udělat pro tvoje dobro.'' Sklopil oči k zemi. Hodila jsem po něm vražedný výraz. Jsem ráda, že mám dítě, ale je mi přeci ještě 18. ,,Vysvětlím ti vše potom, ale věř mi. Udělal jsem to, aby ti dal pokoj.'' Zakývala jsem hlavou,,aha.''
Musím se s tím smířit už. Jsem ale ráda, že mě znásilnil on a né někdo jiný.

Hlavu jsem měla položenou na jeho klíně a on mě hladil po vlasech. Nedokázala jsem být na něho naštvaná.

,,Ale někdy si to zopáknem, chybí mi to.'' Zkousl si spodní ret,,promiň.'' Uchychtl se, ale pořád byl smutný.
,,Hmm...'' přivřela jsem oči a dlouze si povzdechla,,hladovče.''
Troochu jsem se zasmála.
Nevím proč, ale taky mě to chybělo.

Netrvalo dlouho a začal mě vášnivě líbat.
Potom mi stáhl tričko a já jemu.
,,Chceš to?'' Náhle přestal a odtáhl se. Já místo odpovědi jsem se přisála na jeho rty.
Byla jsem tak nadržená.
Rozepl mi podprsenku a ta letěla na druhý konec pokoje. Potom mě začal laskat jedno prso a pohrával si s ním a ani druhé nepřišlo o chudobu. Vzdychala jsem do jeho polibků.

Položil mě na záda a přejíždel rukou po lemu kalhotek.
Potom je stáhl a začal mě tam dole vylizovat.
Musela jsem hodně vzdychat.
Byla jsem v sedmém nebi,,to je za omluvu.'' Řekl a do toho strčil do mě dva prsty.
Začal mě prstit a používal i jazyk. Byl dokonalý, všechny myšlenky mě opustily a užívala si slast.
,,Acccch.'' Dosáhla jsem vrcholu a on mě vylízal jako kočka.

Všimla jsem si, že má boxerky a proto jsem se po nich hladově vrhla.

Olízla jsem jeho špičku a potom si ho strčila až po kořen do pusy a začala mu ho kouřit.
Postupně jsem zrychlovala na tempu a až se chystal vyvrcholit přestala jsem.
Nesouhlasně zavrčel,,trest.''
Ušklíbla jsem se a vychutnávala si jeho trápení.
On to ale nevydržel, roztáhl mi nohy od sebe a zasunul ho do mě.
Zaskučela jsem slastí.
Nadrženec jeden.
Začal přirážky. Vzdychala jsem na celý pokoj.

Mačkal moje prsa a do toho mě zuřivě líbal.

Oba jsme se udělali,,miluji tě.''
Políbil mě a lehl si vedle mě,,i já tebe.'' Usmála jsem se na něj.
Už jsem na něj nebyla tak naštvaná, ale jen trochu.
Zažila druhý sex v mým životě.

Tak jak se líbí?
Blížíme se ke konci, asi bude jen poslední kapitolka nebo dvě, tři a přemýšlím, jestli to mám ukončit dobře😍 nebo špatně😱
Jak chcete vy?😎😍😘😘

Unesená nebo Neunesená?✔[OPRAVUJE SE] Kde žijí příběhy. Začni objevovat