25- těhotná!

2.2K 77 1
                                    

Bylo to tu fakt nádherné v té vile.
Všechno luxusní, plazmová televize, velký počítače, který zabíraly jenom roh pokoje, dokonalá kuchyně, která byla v moderním stavu... ,,Wow.'' Vydechla jsem.

Mark se usmíval od ucha k uchu a jeho tmavě modré oči mě tajemně pozorovali,,Marku!'' Vykřikla jsem náhle, protože jsem si vzpomněla na...,,potřebuji těhotenský test nutně.'' Teď jsem nepochopila, proč se ušklíbl a taky to, že vytáhl z batohu těhotenský test. On to měl nachystaný, jak to kurva mám chápat. Další věc co nechápu.

Běžela jsem na záchod a když jsem se vracela, vyděšeně jsem mu dala test.
On se na mě ustaraně, trochu smutně, ale i šťastně podíval. Nechápala jsem ho. Byla jsem tak vyděšená a nezmohla se ani na jedno srozumitelné slovo. Koktala jsem, nešlo mi vůbec rozumět.

,,Ani nevím čí to děcko je.'' Teprve teď jsem se začala brečet,, co budu dělat?Nechci na potrat a ani nepůjdu.''

On mě pevně objal ,,však ne, nepůjdeš necháme si to.''
Kdybych aspoň věděla čí je.
Rozhodně jsem jeho matka a budu se o něj starat já. Nikdo mi ho nevezme.

***
O devět měsíců později na svět vykoukla malá holčička s velkým pláčem.
Mark mě pořád objímal... .
Její nevlastní táta.
Třeba nakonec budeme šťastní.
Určitě. O tom není pochyb.

,,Jak se přebaluje.'' Musela jsem se zasmát. Přišla jsem k němu a objala ho ,,jsi táta, tak dělej.''
,,Jo a ty máma, tak bys mohla poradit.'' Malá holčička se na nás usmívala.

Nakonec jsem ji přebalila ,,půjdu Amy nakrmit'' usmála jsem se na něj a dala mu pusu na tvář ,,miluji tě.'',,Já tebe taky zlato.''

Unesená nebo Neunesená?✔[OPRAVUJE SE] Kde žijí příběhy. Začni objevovat