Kapitola 21.

2.6K 90 6
                                    

,,Kam to jdeme?'' Táhl mě k bílému autu ,,uvidíš brzo.''

Zapoutala jsem se a on vyjel.
,,Zavážu ti oči, ničeho se neboj.''
Cesta přibližně trvala půl hodiny.

***

Oči mi zářili štěstím.
Taková krása, nádhera...
Zatajila jsem dech ,,Marku.''
Vydechla jsem a objala ho.
On mě lehce políbil do vlasů
a já věděla, že je asi jiný než ostatní ,,Kam si sedneme?'' pořád se usmíval a já ukázala na nejhezčí stůl v té luxusní restauraci.

,,Co si dáš, já asi svíčkovou''
,,to stejné a kofolu.''
Přikývl ,,vaří tu skvěle'',,to jde vidět.'' Nevím proč, ale cítila jsem se trapně. Dělala jsem, že si čtu menu, ale vnímala jsem jak mě pozoruje. Pořád jsem nevěřila svým očím, že se tohle vše děje.

,,Co si dáte?'' Přišel číšník a oba dva si nás měřil pohledem.
,,Dvakrát svíčkovou, dvě červená vína'' to mě zaskočilo, podívám se na něj a on se usměje ,,a to je vše.''

,,Marku děkuji, ale nepiju je mi teprve šestnáct'' zaskočilo mě to ,,a vadí to snad?''

No pokud mě ožereš a skončím někde v příkopu, tak jo. Pomyslela jsem si.
Přiťuknuli jsme si a já se pustila do jídla.
Vážně vynikající to musím uznat. Hltala jsem to do sebe jako bych roky nejedla.
,,Ať ti nezaskočí" uchechtl se.

Jsem mu vděčná, že mě sem vzal, ale když si připomenu.. nervózně se rozhlédnu kolem sebe a podívám se mu do očí.
Měla bych dávno křičet, ale nechci... ,,to neuděláš.'' Ušklíbl se a já se usmála ,,ne neudělám.''

Když jsem dojedli, tak číšník opět přišel k nám ,,dvě speciality.'' Ukázal na menu a já na něho udiveně hleděla.

Na stole přistáli dva velké dezerty. Vypadali lahodně a taky, že byli.
Čokoláda se mi rozplývala na jazyku. Dala jsem si do pusy jahodu a náramně jsem si to vychutnávala.

,,Něco ti ukážu.'' Vzal mě za ruku
a šli jsme po schodech někam na horu.

Tam byl krásný velký balkon a z něj přenádherný výhled.

Držela jsem se za zábradlí a sledovala tu krásu, jelikož už byl večer, tak to bylo nádherné, ty světla... .

Vzpomněla jsem si na Dylana a u srdce mě zabolelo.
Ovšem je na mě hodnější Mark
a toho si cením.
Utřela jsem si slzy a podívala se Markovi do očí zdálo se to jako věčnost.
Po nějaké době mě políbil a to přešlo na vášnivé líbání. I když jsem nikdy nikoho nelíbala, tak mohu říct, na poprvý parádní.

Mark:
Je tak úžasná nechci ji ztratit.
Miluji ji.

Rosie:
Kéž by tohle nikdy neskončilo.

Tak jak se líbí.
Komu si myslíte, že dá přednost M nebo D💖💔
To se brzy dozvíte.
A ještě chci říct, že se blížíme ke konci😱😊
Ještě bude však pár kapitol min. 3
Ale přemýšlela jsem a možná udélám druhý díl.
To si, ale ještě rozmyslím.

Hlavně děkuji moc moc za komentáře, votes... .
I za kritizování jsem vděčná😊
Jste nej😍😘❤

Unesená nebo Neunesená?✔[OPRAVUJE SE] Kde žijí příběhy. Začni objevovat