Otevřela jsem obálku, která ležela vedle mě na posteli od Marka.
Zlato
Musel jsem odejít a vrátím se k večeru.
Dávej na sebe pozor a na Amy.Nechceš upéct nějakou buchtu?
Pečeš senzačně.
Upeč cokoliv budeš chtít a pokud nechceš, tak ne... .Včera jsi byla úžasná. Miluji tě.
Nakrmila jsem dcerku a pak se sama nejedla.
Pořád něco žvatlala, žvatlala a já jediná ji měla asi rozumět,,papat maššinna.'' Usmívala se od ucha k uchu,,cože? Mašina se Amy nepapá.'' Zkusila jsem jí to vyhláskovat, ale ona se pořád se něčemu smála,,nechceš si hrát''Vzala jsem ji do náruče a donesla do ložnice do její postýlky a dala jí pár plyšáků,,brum, brum já jsem méďa bručoun a tohle je můj kamarád zajíc ušáček.''
Byla jsem s ní asi dvě hodiny a pak až usla, tak jsem se šla kouknout co dávají v televizi. Nebylo tam nic zajímavéhoPo obědě jsem se chystala jít na nákup, abych upekla tu buchtu.
Pořád jsem si opakovala co mám koupit mouku, vanilkový cukr, kypřicí prášek, mléko... .***
Chtěla jsem vyjít z domu a zrovna v ten moment někdo zazvonil.
Šla jsem se mrknout kukátkem, ale nic jsem neviděla, asi jsem slepá. Povzdechla jsem si a otevřela dveře.
Okamžitě jsem je chtěla zabouchnout, ale on je chytil.
V ruce držel nůž.Hlavou mi problesklo jediné a to Amy.
Začala jsem couvat a dívala se nenávistně do Dylanových očí.Trochu kratší kapitola.
No snad se líbí😘❤
ČTEŠ
Unesená nebo Neunesená?✔[OPRAVUJE SE]
ActionNejlepší umístění: 1 V KATEGORII AKČNÍ Rosie má šanci opustit dětský domov s neznámým párem. Kdo to vlastně jsou? Bude šťastná? Je to to, co ona chce? Její rozhodnutí změní její život.