Mark:
Pořád jsem byl u ní a to znamená i ve spalovně.Měl jsem sto chutí všechno okolo sebe rozmlátit.
Dávno bych se zabil, ale Amy bych to neudělal a navíc jsem slíbil, že ji najdu.
Ještě zbyl kousek naděje, že by se mohla probudit.
Pořád věřím i když je to nemožné.
Je mrtvá a já chci aby se vzbudila?
No nejsem idiot?Nechtělo se mi, ani brečet, protože jsem byl moc slabý na to.
Každá slza by mně dala zabrat, než by se objevila na mé tváří.Nespal jsem hodně dlouho a proto se mi udělali velký kruhy pod očima.
Začaly i bolesti hlavy.
Neměl jsem síly na nic, ale jen abych zůstal u ní, tak jsem nabral více síly.Vypadal jsem, že každou chvíli se zhroutím.
Vím, že kdybych se složil tady na zemi, tak bych okamžitě usnul, ale to já nechci.
Ros:
Když jsem otevřela oči, tak jsem viděla jen tmu, samotnou tmu.Nemohla jsem brečet, nešlo to a nevím proč.
Zrychleně jsem dýchala.
Začalo tu být dusno a horko.To jsem už v pekle?
Ne, ne, ne, to nemůže být skutečný.
Je to jen blbá noční můra.
Snažila jsem se uklidnit, ale nešlo to.
Slyšela jsem jen vlastní dech a zrychlení tlukot mého srdce.
Je to šílený pocit.Už jsem se smiřovala, že takhle zůstanu na věky, ale pak jsem rukou ohmatala stěnu.
Poskočilo mi srdce.Celou dobu jsem ležela.
Vypadalo to, jako bych byla v nějaké bedně nebo... .,,Ne!'' Vykřikla jsem a začala mlátit do stěn a křičela o pomoc,, otevřete, prosím pomooc!''
Kopala jsem a mlátila, ale nadarmo.
Nikdo mě neuslyší a mě spálí za živa.Bylo mi větší ještě horko a na to jsem mlátila ještě víc.
Bylo mi jedno, jestli si zlomím ruku nebo... ale chci se zachránit.
Slzy mi tekli proudem a já histericky řvala.
K čemu je mi to úsilí, když stejně zemřu.
Akorát si přidělávám starosti.No vypadá to už asi na poslední kapitolku😉
Pokud to stihnu ještě dneska, tak to ukončím.Lidi děkuji vám za vše, tu pomoc, podporu... .
Nikdy bych nevěřila tomu, že ukončím nějakou knížku😍😘💞
ČTEŠ
Unesená nebo Neunesená?✔[OPRAVUJE SE]
AcciónNejlepší umístění: 1 V KATEGORII AKČNÍ Rosie má šanci opustit dětský domov s neznámým párem. Kdo to vlastně jsou? Bude šťastná? Je to to, co ona chce? Její rozhodnutí změní její život.