Mark Wilson
,,Co tu kurva chceš!" zuřil jsem, no a to šíleně ,,kde je" odcekl mi Dylan ,,koho myslíš" asi to nevyznělo, tak lživě a že nevím o koho se jedná ,,koho, koho asi než tu štětku! přimáčknul mě ještě silněji ke zdi ,,promiň, ale já tu žádné štětky nemám, takže jsi na špatné adrese. ,,Ano sice jsem jich pár mel no a tedy dobře pár jich mám, ale kterou myslíš" debilně jsem se ušklíbl a silou ho od sebe odtlačil ,,kdeje ta z děcáku" hodil jsem po něm nechápavý výraz, ale ovšem jsem věděl o koho se jedná ,,promiň, ale já netahám z děcáku dívky a jako ty nevraždím!" hodil po mně chladný výraz ,,neboj však já si ji najdu a ty toho budeš litovat" ,,opakovaně nevím o koho se jedná, když tak se zeptej bratra, který vše ví" on se jen zamračil a odešel ,,ale s tebou jsem ještě neskončil" dodal a odplivl si.
Ros jsem si koupil za kupu peněz od těch tyranů a teď bych jí měl dát tomu dementovi, tak to tedy ne. Nervozita a vzteklost mnou stoupala čím dál tím víc a mně nic jiného nezbývalo, než jsem vtrhl do jejího pokoje se slovy ,,vypadnem odsuď" ovšem se jen na mě nechápavě podívala.
Přeci si nenechám vzít, tak krásnou, dokonalou dívku, která je asi jako jediná na světě, tak krásná jak jedinečný daleko nedohledatelny přenádherný květ. Zní to šíleně, ale já ji miluji a nehodlám ji ztratit.
Ros Sawyerová
Nechápavě jsem se na něj podívala a zeptala se jen oč jde ,,teď neřeš, musíme urychleně odjed a to okamžitě" nikdy jsem ho neviděla, tak nervozního... .
Trvalo mu asi hodinu, dvě, než si sbalil a já nemusela v podstatě nic, jelikož tu nic nemám.
Po nastartování auta jsme vyjeli a mně vrtalo hlavou kam a proč... .
,,Co se vlastně děje?" odpovědi jsem se nedočkala a jen se dívala z okna. Blížilo se k večeru a na ulicích postupně se rozsvěcovali lampy, které ozařovaly domy.
ČTEŠ
Unesená nebo Neunesená?✔[OPRAVUJE SE]
AksiyonNejlepší umístění: 1 V KATEGORII AKČNÍ Rosie má šanci opustit dětský domov s neznámým párem. Kdo to vlastně jsou? Bude šťastná? Je to to, co ona chce? Její rozhodnutí změní její život.