Utekla jsem do ložnice a zamčela jsem se.
Věděla jsem, že ty dveře dlouho asi nevydrží, tak jsem musela rychle jednat.Vytočila jsem policii a po tvářích mě tekly proudem slzy.
Ten hajzl mě přišel zabít určitě.Pojicie prý tu bude do pěti minut a já jen čekala, až Dylan ty dveře rozkopne ještě dřív než přijde policie.
Samozřejmě, že jsem zavolala i Markovi, ale ten to nebral.
Křečovitě jsem držela mobil v ruce a brečela, třásla se... .,,Doprdele otevři ty posraný dveře.'' Bouchal do nich, kopal...,, pokud to neuděláš, tak tě zabiju hnedka i to děcko!''
,,Amy jsem políbila na čelo a dala jí do skříně a zamčela.
V duchu jsem se prosila, aby se neprobudila a nezačala brečet.
Zatím, ale spala.Já jsem šla ke dveřím balkonu. Policie stále nikde a já jsem byla teď v nebezpečí.
Když Dylan rozrazil dveře, tak jsem začala couvat na balkon, jelikož na mě mířil pistolí,, prosím ne, nezabíjej mě, prosím Dylann-nne.''
Brečela jsem a oči jsem měla rudé od pláče,, copak jsi, tak bezcitný?!''
On se na to zastavil a vypadal, že si to rozmyslel, ale pak šel zase pomalým krokem ke mě a s jeho úšklebkem na tváři.Modlila jsem se, aby nenašel Amy, která ještě spala ve skříni, protože by ji zabil.
Mark ji snad najde a ona aspoň jediná snad přežije.Snažila jsem se nedívat na skříň, aby to nebylo, tak podezřelý.
Seděla jsem na zábradlí od balkonu a vyhrožovala mu: ,, Pokud se přiblížíš, tak skočím!''
On se na to debilně uchechtl,, no prosím, ale co tvá dcera, kde je? Přece bys si ji neopustila.''
Usmíval se od ucha k uchu,, je v bezpečí, daleko od tebe!''
Vyštekla jsem na něj.Zase se uchechtl,, ok, tak teda skoč a'' Zasekl se náhle a podíval se za mě,, ty jsi volala poldy?!''
Otočila jsem se a viděla svoji záchranu, která přijela už nejspíš pozdě.
Když jsem se podívala dolů pod sebe, tak se mi udělalo z té výšky blbě, zavrávorala jsem a cítila jsem kolem sebe už vzduch.
Hrozný tlak vzduchu, který foukal na mě.
Padala jsem a padala.Potom přišla tvrdá rána.
Viděla jsem jen už policii, jak běží ke mě, ale pak se mi zatmělo před očima.Lidi, tak tu máte další kapitolku😘
Komu se líbí a komu ne?
Nechci být moc drsná, ale jinak to nešlo. No vlastně jo, ale už jsem se rozhodla takhle.
Ještě to, ale není konec❤
ČTEŠ
Unesená nebo Neunesená?✔[OPRAVUJE SE]
AcciónNejlepší umístění: 1 V KATEGORII AKČNÍ Rosie má šanci opustit dětský domov s neznámým párem. Kdo to vlastně jsou? Bude šťastná? Je to to, co ona chce? Její rozhodnutí změní její život.