Kapitola 19.

2.4K 101 2
                                    

,,A proč ne, mi ji hodíme sem a až nám zaplatíš prachy, tak dostaneš klíče." Zamával jeden s nima nad hlavou a mě švihl jako pytel od brambor do sklepa nebo něco takového. Skutálela jsem se po schodech dolů a uhodila se do hlavy.

Nemůžu se pořád vzpamatovat, že mě mezi sebou prodávají a nakonec asi zahrabou uprostřed někde hlubokého lesa, ale můžu doufat, že mě někdo do té doby najde.

Při pádu jsem spadla na nos, jelikož ruce jsem nemohla použít. Mohla jsem spatřit tekoucí malý potůček krve z mého nosu. Brečela jsem bolestí a doufala, že není zlomený.. a také jsem slyšela zamknutí dveří a vzdalující se těžké kroky. Navíc tam bylo takové chladno poněvadž jsem mrznula.

Nevnímala jsem co za dveřma si vykládali, ale jen útržky vět ,,nechci mít zboží poškozené jasné?! Nebo" to už jsem nepostřehla ,,ok, kámo."

V polospánku mě někdo rozvazuje, ale neviděla jsem do tváře. Byla jsem tak vyčerpaná a zmohla se jen na ,,Dya-aa-nne."                                                                             Jakmile mě vzal do náručí, poznala jsem kdo to je. Ten co za mě zaplatil ,,Jsem Mark a neboj se už ho nespatříš" Jakoby mi někdo bodl dýku do srdce.. ,,on se však pro mne vrátí" namáhavě ze všech sil jsem dodala a pak se nechala někam odnést.

Probudilo mě příjemné pohlazení po tváří. Leknutím jsem spadla z postele a couvala ke zdi. Tvářil se mile, ale je jistě stejný jako ostatní. Co se mnou sakra chce dělat, po nějaké době mi to došlo, protože jsem zjistila, že mám nové oblečení hlavně průhledné a voním. Na to jsem radši nemyslela a hlavně trochu zrudla a on udělal úšklebek. Byl krásný, ty jeho rysy v obličeji, oči... . Prostě ta celá postava ne ne ne ne, na to nemysli! Kdyť je to mafián a chce... . ,,Do hajzlu." ,,Copak?" Smál se jako debil. ,,Co jsi se mnou dělal" Vyprskla jsem na něj. ,,Zatím nic, ale mám to v plánu." 
Přiblížil se ke mně a od mýho obličeje byl malinký kousíček.

Unesená nebo Neunesená?✔[OPRAVUJE SE] Kde žijí příběhy. Začni objevovat