Mark:
Jsem tu u tebe od rána, až do večera a ty jsi se pořád neprobudila.
Je to už měsíc a ty stále spíš.Amy pořád hledám, ale ona jakoby zmizela ze zemského povrchu.
Do očí se mi nahrnuly slzy.Prosím tě probuď se.
Miluji tě z celého srdce Ros. Nechci tě ztratit.Když jsem tě viděl poprvé, tak jsem se hned do tebe zamiloval.
Byla jsi nádherná, pořád jsi krásná.
Nechtěl jsem, aby ti dále ubližovali, tak jsem si tě odkoupil.Chtěli si tě nechat u sebe, a až by Dylan zaplatil, tak by tě mu buď vrátili a nebo si tě nechali, ale určitě do té doby by ti dělali ty nepěkný věci.
Dylan je stejný hajzl jako oni.
Nějakou dobu by se o tebe staral(ubližoval ti)
a pak by udělal svůj rituál, jako u ostatních dívek.
Mučil by tě a to hrozně a nakonec by tě zabil.
Možná se mýlím, ale já vím, že se nemýlím.Proto jsem s tebou utekl pryč.
Mrzí mě, že jsem tě musel znásilnit, ale já musel.
Věděl jsem, že určitě otěhotníš a to byla jediná šance, že by tě nechal ten hajzl být, ale nakonec to schytala nevinná Amy.
Určitě ji zachráním a najdu.Myslím si, že ji Dylan nezabije a to proto, že ji bude mučit... a nebo druhá možnost, že ji bude vychovávat. Modlím se k té druhé možnosti.
Tohle všechno bych ti chtěl říct, říct ti pravdu, ale nevím jestli bys mi věřila a ani nevím zda mě miluješ.
Tohle všechno bych ti chtěl říct, ale ty tu nejsi.
Doktoři mi řekli, že tě ještě nechají půl roku, aby jsi se vzbudila a pokut ne, tak tě odpojí.
Já jim to však nedovolím.Ros probuď se prosím.
Slzy mi tekly proudem.
Nešli zastavit. Vím, že pláčem tě neprobudím, ale bolí mě u srdce.
Mám pocit viny, žalu, smutku.. Nebyl jsem schopen vás uchránit.Odpust mi to prosím.
Tadá, další kapitolka na světě;-)
ČTEŠ
Unesená nebo Neunesená?✔[OPRAVUJE SE]
AcciónNejlepší umístění: 1 V KATEGORII AKČNÍ Rosie má šanci opustit dětský domov s neznámým párem. Kdo to vlastně jsou? Bude šťastná? Je to to, co ona chce? Její rozhodnutí změní její život.