Ráno jsem se vzbudila se zavázanýma rukama a nohama na posteli a oto horší bylo to, že jsem neměla oblečení. No doprdele, kurva to není snad pravda!
Oči jsem měla svázané a slyšela jsem zacinkání pásku od kalhot a na to jsem začala hystericky řvát a volat o pomoc. Proč by mi to Mark dělal,,Neee, prosím!"
,,Seš panna?" slyšela jsem pronikavý hlas a zjistila, že asi nepatří Markovi. Byl mi však povědomý. Dotyčný nečekal na odpověď a zajel mi rukou mezi moje nohy a začal mě dráždit. Cukala jsem sebou a knučela, cloumala sebou a prosila o milost ,,prosím já já ještě s nikým nespala, nechci ještě,, tekly mi slzy po tváři.
Na to ten dotyčný nic neřekla a ucítila jsem jak mi rozevřel nohy a...ale ne...
Ó můj bože, ne ne musím přeci odolat.
Kmital mi tam jazykem a dráždil mě. Nechtěně jsem vydala sten.
Povolila jsem. Cítila jsem v podbřišku takový lechtivý pocitNeznámý si sedl obkročmo na mě a pak jsem už cítila jak mě tam přiložil něco většího a začal pomalu zasouvat. Poznala jsem že mě v ten moment odpanil. Zakňučela jsem, protože jsem pocítila takovou otupělou bolest. Na nic nečekal a přirážel pánví proti mě a držel mě za boky. Vydávala jsem bolestivé výkřiky, ale pak už jen slastně vzdychala. Začalo se mi to líbit a to je špatně. Přirážel až na doraz a já ho cítila tak hluboko v sobě, prostě tak skvělý pocit. Pak jsem měla pocit že mě naplnil a stalo se ,,Néééé!" Vykřikla jsem. Nebrala jsem prášky to snad ne...,,nechci být těhotná." Brečela jsem.
On mně na to začal vylízávat a pleskl mě po zadku. Nezadržel jsem sten. Začal do mě zasouvat dva a pak tři prsty a dotoho mě lízal. Bylo to příjemné, ale já pořád brečela....
Po krátké chvíli mě rozvázala a otočil na břicho. Nemohla jsem se hnout, protože na mě seděl a strkal do mě asi tři prsty a potom to přišlo znovu. Měl ho hrozně velkýho, trochu jsem si zvykla, ale stejně. Ošukal mě znovu, pak mě otočil na záda,,otevři hubu!" Zařval a násilím mě ji otevřel a do ní vrazil jeho tentonoms. Přirážel až po kořen a já dostala dávicí reflex, který jsem nedokázala zadržet. Udělal se mi na ksicht a pak mě znovu ojel, a asi tak 15 minut a pak zmizel.
Slyšela jsem bouchání, asi po půl hodině na dveře a potom jak je někdo vyrazil. Po rozvázání očí jsem spatřila Marka,,Maa-rrr-kku." Vykoktala jsem a schoulila se do klubíčka,,ten hajzl!" Zařval a mě podal oblečení a utřel všechny mí slzy. Překvapilo mě to, že se vůbec nedíval na mé nahé tělo. Rychle jsem se oblékla a znovu se rozbrečela,,nemám antikoncepci." Dostala jsem hysterický záchvat a on mě pevně objal.
Trochu neobvyklá kapitolka. Tak snad jste se nezděsili:))) Kdo si myslíte, že to byl? Chudák Ros, taky ji lituji, ale prostě se už stalo. Další kapitola vyjde asi někdy v týdnu
ČTEŠ
Unesená nebo Neunesená?✔[OPRAVUJE SE]
ActionNejlepší umístění: 1 V KATEGORII AKČNÍ Rosie má šanci opustit dětský domov s neznámým párem. Kdo to vlastně jsou? Bude šťastná? Je to to, co ona chce? Její rozhodnutí změní její život.