Capitolul I

439 11 17
                                    

Perspectiva Adrien

Încercam să fac o revizuire cu întreaga mea carieră ca Motan Noir. Când lupt cu akumatizații, mă simt de parcă nu aș mai fi eu.

- Plagg, numai mie mi se pare, sau de ce Buburuza pare să mă țină la distanță atât de mult? Parcă în prima misiune eram mai relaxați.

- Poate că, în prima misiune nu era îndrăgostită. După, s-a îndrăgostit de cineva...Ei, de unde să știu eu? Mi-e foame și vreau Camembert.

- Poftim, ia-ți brânză împuțită de aici, să nu o mai văd!

Atunci, se aude o bubuitură.

- Plagg, scoate ghearele!

După ce mă transform, plec înspre locul de unde venise bubuitura.

- Buburuzo! am spus eu zărind-o.

- Motan Noir! Aici!

Mă îndrept înspre ea.

- Tu distrage-i atenția cât timp eu îmi folosesc arma secretă!

- Deja?! Dar încă nu am luptat cu el!

- Nu am timp de copilăriile tale, Motan Noir! Atrage-i atenția!

Motan Noir a plecat grăbit înspre el.

- Hei, pui de pasăre, asta e tot ce poți?

Dar, aruncă în mine cu un fel de pală de vânt încât am zburat departe.

- Buburuzo, fă ceva!

- Talisman norocos!

Perspectiva Marinette

În mâini îmi cade un pantof cu toc.

- Vrei să pari mai elegantă azi, Bugaboo? a spus Motan Noir fiind agățat de o clădire.

- Hai și ajută-mă! am spus eu găsind soluția.

Motan Noir venise înspre mine din nou.

După ce am legat yoyo-ul meu de pantoful cu toc, i-am distras atenția.

- Motan Noir, clădirea!

- Am înțeles! Gheara felinei!

După ce dărâmă clădirea, prind akumatizatul, iar fluturele iese din pălăria acestuia. Îl deposedez arunc pantoful în sus strigând ,,Buburuza Miraculoasă" totul revenind la normal.

- Draga mea, ce ai zice de o ieșire?

- Nu mi se pare cea mai bună idee, dar oricum ne vom vedea în următoarea misiune!

- Știi...Buburuzo...vine Ziua Îndrăgostiților... și mă gândeam... că poate vrei să ieșim... Știi...fiecare om își invită persoana pe care o iubește în oraș. Mă gândeam să te invit în oraș.

- Îmi pare rău, dar este altcineva pe care îmi doresc să îl invit.

- Altcineva? Și...cum ai de gând să-l inviți, folosindu-te de înfățișarea ta reală sau de costumul de Buburuză?

- Mă bâlbâi în fața lui. Astfel, prefer să îl invit ca Buburuză. Sper că va accepta invitația mea.

- Tu?! Să te bâlbâi în fața cuiva?! Aș vrea să văd asta! Ei bine, mi de descarcă miraculosul, așa că... Aștept răspunsul tău!

După ce Motan Noir pleacă, eu mă îndrept înspre casă, detransformându-mă după un panou publicitar.

- Tikki, ai auzit ce tocmai m-a întrebat Motan Noir?

- Omul ăsta te iubește, nu glumă!

- Dacă nu ar fi fost Adrien... Poate că s-ar fi putut să fim măcar prieteni... Dar și în timpul misiunilor mă gândesc uneori la Adrien.

- Of, Marinette! Trebuie doar să crezi în tine și în forțele proprii! Restul se va rezolva de la sine!

- Dar... Ce ar fi să aflu identitatea lui Motan Noir?

Se auzi din nou o bubuitură.

- Tikki, mănâncă repede! Trebuie să mă retransform.

- Ei, ei! Uite-o pe Marinette!

Atunci, aruncă în mine cu un fel de bulă în care rămân prizonieră.

- Marinette, rămâi calmă! îmi spuse Motan Noir de îndată ce apăruse.

- Sunt calmă!

- Să nu te miști de acolo!

- Salvează-mă folosind gheara de felină!

- Din păcate nu pot! Până nu apare Buburuza, trebuie să stai acolo, căci nu îmi pot folosi puterea.

Perspectiva Adrien

Am o mică suspiciune. Însă, cred că planul meu va funcționa. E prima dată când mă bucur că Hawk Moth ne-a trimis un nou dușman. Lupt singur cu el.

Perspectiva Marinette

- Marinette, sunt gata!

- Dar nu mă pot transforma!

- Cum ai ajuns aici?

- Noul akumatizat!

- Ăla e Motan Noir?

- Da...

- Ce frumos e!

- Of, Tikki, mai încetează și ascunde-te! Trebuie să stau să privesc lupta de pe margine!

Perspectiva Adrien

Face baloanele datorită unei mănuși de pe mâna dreaptă.

- Marinette, nu știi unde e Buburuza? Nu știu ce să mă fac aici singur, fără ea! Oare nu a apucat să-și încarce miraculosul? Deși eu lupt deja de o oră!

- De unde îmi știi numele?

- A, păi... Din luptele anterioare... Mai ții minte... Cu Graficianul Malefic!

- A, da! Era să uit.

Atunci, dau cu bățul meu de pământ, mă cațăr ajungând pe una din clădiri, după dărâm akumatizatul, îi smulg mănușă, îmi activez super puterea secretă și distrug demonul.

- Motan Noir, ai fost incredibil! Ai reușit fără Buburuza!

- Daca ea chiar nu vrea să mă ajute...

- De ce crezi asta? Ea vrea să te ajute! Ea...

- Ea ce face?

- Ea... Iubește o persoană și nu vrea să o piardă. Pentru asta te consideră un partener minunat, nimic mai mult.

- Eu? Partenerul Buburuzei?

- A fost minunat cum te-ai descurcat singur! Cred că Buburuza își poate lua o vacanță.

- Am nevoie de Buburuză!

- Acum cum ies de aici? Trebuie să repari și răul făcut de akumatizat!

- Dacă nu ai observat, totul a revenit la normal cu excepția ta, Marinette!

- Da..

- Înseamnă că nu ai fost suficient de cuminte!

- Mai scutește-mă! Du-te încarcă-ți miraculosul și salvează-mă odată!

Plec pe acoperișul unei clădiri unde mă detransform.

- Plagg, trebuie să o salvez! Mănâncă mai repede!

- Pe cine? se auzi o voce în spatele meu.

Când m-am întors...








Miraculos: Viața Contra RăuluiWhere stories live. Discover now