Capitolul XXIV

109 5 4
                                    

Perspectiva Adrien

Ajung acasă, tatăl meu așteptându-mă în capătul scărilor.

- Adrien, unde ai fost?

- Eu?! Eu nu am fost nicăieri...la ședința foto!

- După! Unde ai fost după!

- Veneam acasă.

- Trebuia să ajungi acum o oră. Spune-mi unde ai fost!

- M-am plimbat!

- Ți-am zis că nu te mai plimbi fără însoțitor! Bodyguard-ul te va aștepta de când intri în școală, până ieși! Va sta în fața școlii până ieși!

- Serios, tată! Chiar așa?

- Dacă nu pleci altundeva, nu ar trebui să te împotrivești!

- Dar nu mă împotrivesc! Dar mi se pare exagerat!

- Suficient, du-te în camera ta! a spus tata urlând.

Am plecat înspre camera mea fugind. O fi el dur, dar niciodată nu a urlat așa la mine. E clar, l-am supărat rău. Trebuie să îl distrug, dar nu pot fiindcă îmi e frică. Dacă ar fi mama aici, toate astea nu s-ar fi întâmplat niciodată. Dacă mama era aici, Hawk Moth nu exista niciodată. Dacă nu exista Hawk Moth, eu nu îl cunoșteam niciodată pe Plagg. Dacă nu îl cunoșteam pe Plagg, nu o cunoșteam nici pe Buburuză, fiindcă nici ea nu exista. Dacă nu exista Buburuza, eu nu cunoșteam dragostea. Dacă nu îmi cunoșteam dragostea, probabil eram doar un om cu închis în mine. Dar... totuși exista mama!

Ajung în cameră unde îmi trântesc ușa.

- Adrien, nu are rost să te enervezi pe el!

- Nu sunt nervos, sunt pur și simplu derutat! Niciodată nu a urlat așa la mine, Plagg!

Când mă întorc, văd că nu Plagg era cel cu care începusem o conversație. Era Maestrul Fu.

- Cum ați ajuns aici?

- Ești mai bun Maestru decât am fost eu!

- Ce?!

- Știu tot ce ai făcut! Te-am urmărit tot timpul ăsta! Și înțeleg perfect cum te simți!

- Nu aveți cum să mă înțelegeți!

- Te înțeleg...pentru că am fost în aceeași situație ca tine!

- Situație?!

- Singura diferență era că eu eram sărac. Totul s-a schimbat când l-am primit pe Wayzz. Am devenit un maestru adevărat.

- Deci... ați trecut prin această situație! Dar a mea e mai complicată!

- Așa e. Te voi susține!

- Pot să renunț la slujba de Maestru? Am de gând să renunț la Plagg. Nu mă simt în stare să îmi distrug tatăl.

- Vei căpăta putere când va fi nevoie!

- Maestre, cine și-a mai distrus tatăl în felul ăsta? Nu cred că se poate întâmpla asta.

- Eu. Eu am făcut același lucru pe care-l vei face tu. Vechiul răufăcător al orașului era nimeni altul decât tatăl meu.

- Serios?!

- Acea casă în care am locuit, era casa mea. În camera sacră aveai acces tot prin camera mea.

- Deci...e exact la fel ca la mine?

- Da. Camera sacră e ascunsă în casă cu răufăcătorul, nu neapărat cu Maestrul.

- Bine. Cea ce mă deranjează mai tare este faptul că nu găsesc răspunsul la cea de-a patra ghicitoare: apa care se evaporă... sufletul curat... Nu mai înțeleg nimic. Aș dori să înțeleg această ghicitoare.

- Celelalte au fost mai simple? Îți voi spune și eu ceva. Un mic secret:

Cel ce controlează pe altul
Și nu se poate controla pe sine
Destăinuie secretul nostru
Răul vindecă pe vecie
Răni usturătoare
Ce nu mai apar
Când fluturele apare
Răul s-a împrăștiat.

- Asta e chiar mai ciudată decât a patra. Răul...cel ce controlează pe alții... răul vindecă?! Răni usturătoare? Nu mai înțeleg nimic!

- Adrien, vei înțelege totul la momentul potrivit! a spus Plagg ieșind din geaca mea.

- De ce nu mi-ai spus nimic? Maestre, eu nu mai pot rămâne aici! Trebuie să plec departe, să îmi fac treaba în liniște. Pe lângă că trebuie să găsesc semnificația fiecărei ghicitori, mai trebuie să și găsesc ceea ce se spune în fiecare din ele, pentru a pune răspunsurile cap la cap. Cum să pot face asta cu Hawk Moth în casă?

- Ăsta e blestemul fiecărui Maestru. Trebuie să te înveți cu asta. Încearcă să găsești părțile care nu îți convin la tatăl tău, ca să te poți obișnui cu gândul că te vei despărții de el.

- Nu pot face asta!

- Adrien, Maestrul nu te îndrumă rău! Trebuie întradevăr să îl distrugi. Altfel, nu îl vei putea lua pe Norro.

- Răul...controlat de alți...fluture... răul împrăștiat... Fluturele! Asta e! E vorba despre Norro! Control asupra altuia! El îi oferă tatălui meu puterea de a controla oameni!

- Bine gândit! Dar tot nu ai găsit răspunsul la ghicitoarea numărul 4!

Ghicitorile astea, îl dau peste cap pe Adrien. Păreri?! Am găsit o teorie care merită publicată, nu am mai citit-o nicăieri. Vă pup!😘😘



Miraculos: Viața Contra RăuluiWhere stories live. Discover now