Perspectiva Adrien
- Bună seară, Buburuzo! A făcut iar Adrien ceva rău, nu-i așa?
- Nu...
- Atunci...de ce l-ai adus aici?
- De fapt...da, tată! Am fost la petrecere de unul singur! Buburuza m-a adus acasă, gândindu-se cât vei fi de îngrijorat!
- Mulțumesc, Buburuzo! Acum, voi avea cu fiul meu o discuție, încât să nu mai existe astfel de probleme...
- De fapt...domnule Agreste... El nu a făcut nimic rău...
Iar încearcă Marinette să îmi ia apărarea.
- Buburuzo, poți pleca!
Buburuza pleacă, parcă simțind o ceartă ala "familia Agreste".
- Iar o luăm de la capăt? Ți-am spus...nu mai pleci nicăieri fără acordul meu!
- Nu poți tu să îmi ordoni ce să fac! Ce tată își închide fiul în propria casă?
- De fapt...am toate drepturile să îți ordon ce să faci... fiindcă ești fiul meu și ești încă minor.
- Asta nu va dura prea mult timp...
- Toate geamurile îți vor fi sechestrate, vei fi mereu supravegheat.
- Dar tată...eu...
- Nu mai accept nici un comentariu, copil nerecunoscător! Încă nu îți dai seama câte am făcut pentru tine?
Perspectiva Gabriel
Poate am fost cam dur cu el, dar merita.
Perspectiva Adrien
Tatăl meu părăsește camera, dar nu înainte de a-mi aduce un om care să-mi sechestreze toate geamurile.
Perspectiva Marinette
- Tikki, nu știu cum poate trăi Adrien acolo!
- Bine... Și mie mi se pare ciudat....
Perspectiva Adrien
După ce toate geamurile sunt sechestrate, sunt închis în cameră, deoarece nimeni nu e disponibil să mă supravegheze. Îl scot pe Plagg.
- Pe lângă că mă doare capul îngrozitor, e posibil să nu mai putem povesti niciodată!
- Da... Ai dreptate! Acum, să drumul la duș și să mergem!
- Unde?
- Mergem în camera sacră. Hai!
Fug până în toaletă, dând drumul la duș. Mă asigur că am închis ușa de la baie și plec înspre acea cameră. Apăs pe posterul cu Jagged Stone, deschizându-se un portal.
- Hai, să ne grăbim!
Intru acolo sub presiunea grăbirii lui Plagg.
Perspectiva Plagg
Ajungem în mijlocul încăperii.
- Adrien, trebuie să găsim o cale pe care să poți să scapi! Vezi acea stea de pe podea? Acolo e un portal care duce până afară, într-o stație de metrou. Stai calm, nu vei fi văzut de nimeni când intri și ieși prin acel portal.
- Asta înseamnă... că trebuie să distrug ușa de intrare?
- Exact!
- Plagg, scoate ghearele!
Intru de îndată în inelul lui argintiu, care acum a devenit negru.
Perspectiva Adrien
- Gheara felinei!
Sparg acea intrare urmând tunelul, până mă detransform.
- Adrien, trebuie să ne întoarcem! Tunelul ăsta e doar de urgență, pentru akumatizați... știi tu!
- Da. Să mergem!
Revin în camera mea, observând că planul lui Plagg cu dușul funcționase.
Seara se lasă peste întregul Paris. Eu aveam întâlnire cu domnița mea lângă Turnul Eiffel.
- Plagg, mi-am dat întâlnire cu Marinette în această seară!
- Ai avertizat-o că nu poți să mergi!
- Dar am invitat-o! Trebuie să ajung la acea întâlnire. Te rog, Plagg!
- Nu înainte de a adormi toți din casa ta! Îți va fi mult mai simplu atunci!
- Da...ai dreptate!
- Adrien, vino la masă! strigă Nathalie.
- Dar...sunt închis în cameră.
- Așai!
Atunci, vine și mă deschide. Tata mă vede venind pe scările de marmură din holul uriașei noastre "case".
- Fiule, chiar nu am vrut să strig la tine! Îmi pare rău...
Niciodată nu a mai făcut asta. În fine, mă așez la masă mâncând cât de repede am putut.
- De ce te grăbești?
- Am de făcut ceva urgent în camera mea.
- Și...nu poate aștepta până mâine??
- Nu.
- Nu te grăbi, totuși!
- Bine...
Tot vreau să scap de la masă. Așa că...nu încetinesc ritmul decât puțin.
Perspectiva Tikki
Ce rău îmi e! Dar...nu îi pot spune lui Marinette. Nu pot să îi spun să mă ducă la Adrien ca acesta să mă vindece.
- Mari...nette! Nu... îmi dai niște biscuiți?
- Dar tocmai ai terminat de mâncat!
- Da...Dar...încă îmi...este...foame! Hapciu!
- Ce?! Nu ai mai strănutat decât când ai fost bolnavă.
- Sunt...bine!
- Atunci, de ce vocea ta o ia razna?
- Sunt bine, serios!
- Dacă te mai aud o dată strănutând, mergem imediat la vraci!
- Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
- Dar...stai puțin! Dacă Maestrul Fu a dispărut...eu...unde merg să te vindec?
- Dar nu sunt bolnavă...Hapciu!
- Am spus că nu voi mai tolera un răspuns! Bine...spune-mi unde să te duc!
- Problema e că...nu ai unde!
Tikki nu își dorește de nici un fel să o ducă pe Marinette la Adrien. Adevărul e că...Marinette nu poate afla că Adrien e Motan Noir! E prea de tot! Vă mulțumesc pentru susținere! Pupici!😀😀😘😘😘😘😍😍😍
YOU ARE READING
Miraculos: Viața Contra Răului
FanfictionAm promis că o să revin, ei bine, uitați-mă! Sper să vă placă noua mea carte!