Capitolul IV

159 7 1
                                    

Perspectiva Adrien

- Cartea aceea conținea secretele despre toți miraculoșii. Maestrul suprem nu ți-a dat-o fiindcă îi e frică să nu o piardă.

- Maestrul Suprem?!

- Nu contează. Uită ce am spus! Vreau Camembert!

- Ține! Ziua asta nu putea fi mai ciudată!

Perspectiva Marinette

E de-a dreptul ciudat. De când m-am întâlnit cu Motan Noir, Tikki e pe gânduri.

- Marinette, îl mai știi pe acel om căruia i-au dus cartea?

- Care carte?

- Cartea cu secretele despre miraculoși.

- Da. De ce? I s-a întâmplat ceva?

- Nu.

- Dar acela nu era... Marele Gardian?

- Ba da...

- De ce îmi spui de el? Vrei să îi facem o vizită?

- Nu!!!!! Nici să nu te gândești!

Perspectiva Adrien

Ajung acasă. Nathalie mă întâmpină spunându-mi că am oră de scrimă peste o oră. Urc la etaj, dar în loc să merg în camera mea, intru în camera mamei.

- Ce facem aici? a întrebat Plagg curios ca întotdeauna.

- Ultima dată când am văzut-o pe mama intra într-un loc secret, prin acel perete.

- Refuz să iau parte la așa ceva!

- De ce? E ceva greșit? Mă gândeam că aceea e camera perfectă pentru a-mi ascunde secretul.

- Maestre Adrien, te sfătuiesc să nu faci asta!

- Doar pentru că ești kwamii-ul meu, nu înseamnă că poți să mă oprești din ceea ce vreau să fac! Mergem acolo!

- Dacă mergi acolo, lasă miraculosul aici!

- Poftim?!

- Nu pot să iau parte la așa ceva.

- Ce? Plagg, scoate ghearele!

- Te rog nu face asta dacă nu vrei ca Buburuza să moară!

Însă e prea târziu. Mă transformasem. Dar, când să deschid acel portal, aud o voce foarte cunoscută mie. Urc în biblioteca mamei, mă detransform, și aștept acolo. Din acel portal, iese TATA?!

- Pfuu, ce zi grea! Ar trebui să mă întorc la muncă!

Zi grea? Întoarcere la muncă? Despre ce tot vorbește?

- Plagg!

- Mulțumesc că m-ai ascultat!

- De ce să moară Buburuza?

- Ziceam și eu...

- Și tot nu ai de gând să îmi spui de ce nu e bine aici?

- Din cele 83 de camere fără a ta, a asistentei tatălui tău, a ta și a mamei tale ai șansa să o alegi pe care vrei tu!

- Tot nu înțeleg de ce nu îți convine camera asta! Apropo, din acel portal secret a ieșit tata! Oare ce făcea acolo?

- Te rog nu îți pune această întrebare!

- Tu știi răspunsul și nu vrei să îmi spui!

- Maestre!

- Spune-mi!

- Nu pot. Dar trebuie să fie un loc sigur acela în care ascunzi miraculoșii. Din moment ce tatăl tău știe locul acesta, nu e deloc bine să îi ascunzi aici.

Atunci, deschid cutia. Văd că în ea sunt doar doi miraculoși. Ochii mi se ațintesc asupra semnului miraculosului păun.

- Plagg, doar eu am senzația sau am mai văzut undeva semnul ăsta?

- Nu aveai unde să-l vezi! Haide, să mergem, e deja seară și tu încă nu ai găsit un loc sigur.

- Cred că nu sunt făcut pentru asta!

- Ba eu cred că ești! a spus...

Vai, vai! Maestrul Adrien în acțiune! Mă las de scris! Vă mulțumesc pentru susținere! Poate că mă voi răzgândi, dar nu prea cred!


Miraculos: Viața Contra RăuluiWhere stories live. Discover now