Perspectiva Adrien
- De ce nu ați putea avea?
- Păi... Mie mi-a cam trecut vremea. Mă gândeam... Vrei să mă ajuți?
- V-a trecut vremea? Ce vreți să spuneți cu asta?
- Mai am de trăit. Dar nu mai pot lupta. Cum nu mai pot lupta, mi-e frică să mai fiu cine sunt de fapt. Deții miraculosul cel mai puternic masculin! De aceea, mă gândeam... Vrei să fi următorul Mare Gardian?
- Ce să fac?!
- Să fii Marele Gardian, Maestrul Adrien! a spus Plagg ieșind din geaca mea.
- Dar... De ce mi-ați da unuia ca mine funcția asta? De ce nu i-o dați lui Marinette?
- Cum de i-ai aflat identitatea? a întrebat un kwamii țestoasă.
- Păi... Eu...
- Vezi?! Tocmai de aceea e mai bine să deții tu miraculoșii.
- Ce să fac?
- Marele Gardian are datoria de a proteja toți miraculoșii. Acesta, are puterile cele mai mari, deținând toți miraculoșii! a spus Plagg.
- Dar... De ce m-ați ales pe mine?
- Pentru că ești cel mai potrivit pentru această funcție!
- De ce eu?
- Nu ar trebui să pui atâtea întrebări! a spus micul kwamii țestoasă.
- Bine. Nu mai întreb nimic. Dar unde i-aș putea păstra?
- Ți-i dau într-o cutie. E cutia miraculoșilor. Apoi, trebuie să îți găsești un loc secret în care să-i păstrezi.
- Loc secret?
- Ca un fel de cameră specială, la fel cum o am eu pe asta.
- Va dura ceva timp să găsesc această cameră. Trăiesc cu tatăl meu în acea casă pe care cred că o știți deja. Încă nici nu cred că sunt făcut nici pentru treabă de super-erou. Cum să-mi dați mie o sarcină atât de importantă?
- Când îl găsiți pe Hawk Moth, îl găsiți și pe Norro. Să îl pui lângă ceilalți. Wayzz e la mine. Iar celălalt, e la Hawk Moth.
- Deci...sunt 7 miraculoși?
- Da.
- Cred că o să fac o încercare.
- Bine.
Atunci, Maestrul Fu se îndreaptă înspre locul în care erau acei miraculoși.
- Aceasta este cutia in care îi păstrezi. Când vrei să dai cuiva un miraculos, sub fiecare loc al acestuia există o cutie cu același model.
- E exact ca și cutia în care l-am primit eu pe Plagg.
- Asta și spuneam. Dacă consideri că trebuie să dai cuiva vreun miraculos, îl pui în astfel de cutii. Această onoare te va schimba enorm. Trebuie să devii mai calm, mai misterios. Trebuie să fi cu ochii în patru după rău și cel mai important, să ai grijă de cei mai puternici miraculoși, adică al tău și al Buburuzei.
- Mulțumesc! Cred că de acum înainte vom avea multe de povestit!
După ce ies de la Maestrul Fu, îmi îndes cutia în geanta pentru școală.
- Tu îți dai seama cine ești acum?
- Nu pot să cred încă așa ceva.
- Te voi sfătui eu ce ai de făcut, acum ai grijă de tine și vezi că trebuie să te comporți ca până acum.
- Ce ar fi sa port miraculoșii cu mine?
- Nici gând. Sunt în pericol.
- Bine, bine! O să găsesc un loc.
- Trebuie să înveți mai multe incantații.
- De unde?
- Buburuza a fost acum ceva timp la vechiul Maestru. I-a dat o carte. Cartea aceea... Abia acum mi-am adus aminte ce era.
- Ce reprezenta?
- E cartea pe care ai găsit-o acum mult timp în seiful tatălui tău...în ziua când ai înfruntat-o pe Volpina.
- Acea carte? Cartea pe care tatăl meu o prețuiește foarte mult?
- Ea conținea....
M-am legat puțin și de episoadele sezonului I. Bine, cred că o să mă las de scris, dar totuși... vă pup!😘
-
YOU ARE READING
Miraculos: Viața Contra Răului
FanfictionAm promis că o să revin, ei bine, uitați-mă! Sper să vă placă noua mea carte!