Capitolul XV

108 6 13
                                    

Perspectiva Adrien

Intră Marinette.

- Măi, măi, te căutam! Abia aștept să mă răzbun!

- Dar eu nu ți-am făcut nimic! Marinette, te iubesc!

- Bleah...Ce grețos! Te voi distruge!

- Distrunima, vezi că am nevoie de acei miraculoși!

- După ce mă răzbun pe Adrien!

- Lui nu îi faci nici un rău! Dacă îi faci ceva, îți iau puterile!

- Dar...eu asta îmi doresc!

- Distrunima, dacă îi faci ceva, te distrug eu pe tine! Adu-mi miraculoșii!

- Bine...Hawk Moth!

Ea pleacă.

- Ai văzut? Hawk Moth te iubește!

- Tata să mă iubească?! Ar fi un vis să se întâmple asta!

- Atunci de ce te-a salvat?

- Asta poate face parte din planul lui.

- Bine...da...ai dreptate!

- Ce ne facem?

- Trebuie să se fi deschis ceva magazin!

- Să mergem!

Fugind pe stradă, văd un magazin.

- Doresc niște Camembert! Mă grăbesc!

- Bine, uitați! Banii, vă rog!

- Poftiți!

Atunci, vânzătoarea pune mâna pe spatele meu când mă întorc.

- Ești... Ești Adrien Agreste?!

- Da.

- Îmi dai un autograf?

- Altă dată. Mă grăbesc foarte tare.

- Vă rog!

Semnez repede pe una din revistele mele.

- Mă grăbesc!

Mă ascund după un panou publicitar.

- Poftim!

Plagg mănâncă repede.

- Sper că ai și de rezervă!

- Hai să ne ocupăm prima dată de Marinette, căci după puteți lupta împreună cu celălalt!

- De acord. Tikki, ieși de acolo! Nu vreau să fii atrasă. Plagg, scoate ghearele!

Atunci, devin celebrul erou Motan Noir.

- Tikki, vino aici!

Deschid buzunarul, iar ea intră acolo. Plec înspre locul unde era Marinette.

- Hei, Distrunima, ți-a fost dor de mine?

- Motan Noir! Abia aștept să am miraculosul tău! Îți voi afla și identitatea.

- Niciodată.

Lupt din răsputeri. Dar ea abuzează de brațul meu rănit și mă lovește numai în acesta.

- Cum mai lupți acum, Motan Noir?

- Mai am un braț!

Lupt, lupt și iar lupt. Aș avea nevoie de o gheară a felinei să distrug acel sac de unde își scoate armele. Dar nu o am. Trebuie să mă descurc fără. Atunci, vine și celălalt.

- Ești tu destul de bună, îți mai aduci și ajutoare?

Perspectiva Hawk Moth

Ăsta e momentul așteptat. Buburuza nu apare. Motan Noir va pierde de unul singur. Buburuza nu va putea face nici ea față singură la ceea ce va urma, deci... miraculoșii lor sunt ai mei!!! Muhaaaaahhahaha!

Perspectiva Adrien

Brațul meu cedează. Sângele curge pe pământ. Mă atacă amândoi din ambele părți. Înfig bățul în pământ, și îi lovesc pe amândoi cu picioarele, rotindu-mă cu ajutorul bățului.

- Ești neputincios fără Buburuză, Motan Noir! a spus copia mea.

- Eu și Buburuza suntem o echipă! Totuși trebuie să mă descurc singur.

Atunci, mă cațăr pe una din clădiri.

- Trebuie să mă ascund.

Găsesc un loc unde să o pot scoate pe Tikki.

- Tikki, ai vreo soluție?

- Ia-i cerceii! Apoi, vei deține puterea absolută pe care și-o dorește și Hawk Moth!

- Nu pot face asta!

- Adrien, îți dau un sfat! Urmează-l!

- Fiecare kwamii trebuie să își îndrume propriul stăpân.

- Dar Plagg e în transformare. E datoria mea să te ajut, plus că ești alesul pentru a învinge răul!

- De ce eu?

- Pentru că ești cel mai puternic dintre toți eroii care au mai fost până acum! Marinette e la fel că tine, doar că tu ești mai inteligent decât ea. De aceea ești și Maestru! a spus ea grăbită punându-și mâinile la gură, nevenindu-i să creadă că tocmai mi-a spus asta.

- Po...Poftim?!

- Nu mă băga în seamă! Prefă-te că nu ți-am zis nimic și ia-i lui Marinette cerceii.

Ies din ascunzătoarea mea. Încerc să fac pe Buburuza, uitându-mă în jur, găsind o soluție. Văd un încărcător. Mai văd o minge de baschet. Bine. Am găsit o soluție. Sper să meargă. Arunc cu mingea în capul lui Marinette. Însă, mingea nu o pălește?!

- Chiar ai crezut că ai vreo șansă?!

- Ăăă...

- Hai, folosește-ți puterea!

- Nici gând!

Parisul arată groaznic. O parte din oraș este în flăcări, pompierii străduindu-se din răsputeri să stingă focul. Să fie ăsta sfârșitul?

Dacă vreți, voi face din această aventură finalul. Dacă nu, voi continua. Alegerea vă aparține!

Miraculos: Viața Contra RăuluiWhere stories live. Discover now