Capitolul XXXIV

87 4 0
                                    

Perspectiva Adrien

- Plagg, ce liniște e!

- Asta pentru că nu ești decât cu Nathalie în casă!

- Așa e!

Perspectiva Plagg

Nu pot să cred că ei chiar au făcut asta! Acum, va apărea un nou kwamii. Un kwamii foarte puternic, controlat de două persoane.

Perspectiva Alya

Stau liniștită în pat. Nino e la mine, ajutându-mă cu tema la geometrie. Deodată, se face o lumină mare, apărând un fel de e gândac zburător. Acesta ne orbește cu lumina lui cu tentă de maro.

- Eu sunt Magister, iar voi sunteți stăpânii mei!

Atunci, eu și Nino hotărâm să devenim cei care luptă împotriva Buburuzei și a lui Motan Noir.

Perspectiva Marinette

Stau la birou, desenând. Mă gândesc la Adrien iar și iar.

Deodată, se aude o bubuitură.

- Tikki, transformarea!

Ajungând la locul faptei, îl zăresc pe Motan Noir.

- Cine e el?

- E noul nostru dușman! Cred că am scăpat de Hawk Moth!

Luptăm cu noul răufăcător. E atât de puternic!

- Cum te numești?

- Sunt Monstrul Vangos și vă voi distruge, Buburuză și Motan Noir!

- Sub ce pretext?

- Dintotdeauna ați stricat planurile celorlalți!

- Buburuzo, sunt două persoane!

- Știu! Cred că ne va fi ceva mai greu decât cu Hawk Moth!

Atunci, Buburuza își folosește talismanul norocos. În mâini, îi cade o amuletă. Găsește soluția pentru a lupta împotriva monstrului, acesta dându-se bătut, până data viitoare.

- Buburuzo, trebuie să îți spun ceva!

- Trebuie să plec înainte să mă transform!

Mă ascund după un panou și mă detransform.

Perspectiva Plagg

Trebuie să fac ceva să revenim la normal. Nu pot să las situația așa. Trebuie să revenim la normal. Nu putem trăi în lumea asta așa. Trebuia să accepte ceea ce s-a întâmplat, nu să se roage să revenim.

Perspectiva Adrien

Sunt atât de singur! Dar sunt liber să fac ce vreau, în afară de ședințele foto! Altfel, nu am avea din ce să trăim!

Perspectiva Tikki

Suntem într-o lume paralelă. Dacă reușesc să treacă acest test, vor reveni în lumea lor. Nici Marinette nu mai are părinți. Adrien la fel. Doar că ei nu știu nimic din ce s-a întâmplat, doar că l-au înfrânt pe Hawk Moth.

Perspectiva Adrien

Ajung acasă, unde îmi aduc aminte că am ședință foto.

Perspectiva Magister

Trebuie să mă descotorosesc de Tikki și Plagg. Cei doi care luptă dintotdeauna împotriva răului. Altfel, lumea nu va fi niciodată a mea!

Perspectiva Plagg

Magister și planurile lui malefice! Trebuie să scap de el! Nu pot lăsa să mi-o ia iar pe Tikki!

Perspectiva Tikki

Marinette e singură, își face temele, are grijă de brutărie... E atât de greu în această viață! Odată ce revenim în lumea normală, totul va reintra în normal, doar că va fi un alt Hawk Moth, cei doi își vor știi iar identitățile... Vor fi cu 5 ani mai mari, cu facultățile terminate... Se vor putea căsători... Dar... dacă asta nu se va întâmpla? Dacă nu reușesc să treacă de acest test?

Perspectiva Adrien

Fac ședința foto, și mă îndrept din nou înspre casă.

Când mă duc înspre casă, se aude din nou o bubuitură. Mă transform repede, sunând-o pe Buburuză, să îmi vină în ajutor.

Perspectiva Marinette

Aud o bubuitură, transformându-mă imediat în Buburuza Miraculoasă. Plec înspre locul faptei.

Perspectiva Adrien

Vine și Buburuza, noi începând iar lupta cu Vangos. E mai greu decât pare. Oare care e miraculosul lui? Cu toate că sunt doi, trebuie să fie un singur miraculos. Îl analizez din cap până în picioare...caut un obiect comun... Problema e că unul e băiat, iar celălalt e fată. Mă uit iar. Buburuza mea le distrage atenția, până eu observ lănțișorul. Au aceleași lănțișoare.

- Buburuzo, miraculosul lor este reprezint de lănțișoarele de la gâturile lor.

- Bine lucrat, Motan Noir! Acum, știm ce să încercăm să luăm de la ei!

Dar...

Am folosit perspectiva kwamii-lor mai mult, mai ales când nu sunt în transformare! Am nevoie de această perspectivă ca să se înțeleagă ce s-a întâmplat! Vreau păreri!

Miraculos: Viața Contra RăuluiWhere stories live. Discover now