Capitolul XVI

102 5 7
                                    

Perspectiva Adrien

Albastru precum cerul
Curat precum gheața
Lucios precum fierul
Acesta reprezintă viața.

Acestea fuseseră spuse de akumatizatul care era copia mea. O nouă ghicitoare! Albastru...lucios...viața... Inelul mamei! Nu cred că e vorba despre vreun miraculos.

- Tu nu ai nimic să îmi spui?

Îți spune tot ce vrei să știi
De la nume până la adevăr
Minciuna o recunoaște
Codul nu se descifrează
Decât cu multă strădanie
Ceea ce alții își imaginează
Este în această conversație.

Conversație... adevăr...nume...cod... Cartea sacră! Va dura o veșnicie să găsesc ce reprezintă aceste ghicitori.

- Mulțumesc, m-ați ajutat enorm.

Sar peste Marinette și îi iau cerceii. Se creează o lumină puternică mov cu galben.

- Ai reușit! a spus Tikki ieșind din buzunarul meu.

- Acum ce fac?

- Ești primul care deține ambii miraculoși. Adică... îi are...nu ca Maestru!

- Ce fac acum?

- Acum ești ferit de toate loviturile! Știu că brațul tău e terminat! Ia-i inelul.

Merg înspre ea, iar aceasta încearcă să lupte cu mine, totul fiind în zadar. Reușesc să îi iau inelul și îl sparg, din el ieșind demonul akuma.

- Gheara felinei!

Atunci, îl distrug, Marinette revenind la normal.

- Motan Noir! Ce fac eu aici? Ce e cu această lumină mov?

- Du-te acasă! O aștept pe Buburuza! Trebuie să învingem acest akumatizat!

Ea merge acasă, în speranța că Tikki e acolo.

- Vreau ca tot Parisul să uite de întâmplarea asta.

Dorința mi se îndeplini. Apoi, am lăsat miraculosul în buzunarul meu.

Mergând înspre Marinette, am văzut-o pe aceasta fugind înspre casă.

- Marinette, am să îți spun ceva! Ți-am găsit cerceii! Seamănă cu ai Buburuzei!

- Cum au ajuns la tine?

- Nu contează. E o poveste lungă. Mă bucur că totul s-a terminat cu bine! Pune-ți cerceii! Dacă o vezi pe Buburuza, spune-i că e un akumatizat care ne așteaptă! Plec! Mi se descarcă miraculosul!

Perspectiva Marinette

Nu știu ce s-a întâmplat și cum miraculosul meu a ajuns pe mâna lui Motan Noir. Tot ce contează e că acum e din nou la mine.

- Tikki, mi-a fost atât de dor de tine! Ce s-a întâmplat? Cum ai ajuns la Motan Noir?

- E o poveste lungă. Transformă-te!

- Brațul lui arăta groaznic! Spune-mi ce s-a întâmplat!

- Singurul lucru pe care ți-l pot spune e că Motan Noir a salvat lumea și pe tine!

- Pe mine? Lumea? Ce vrei să spui?

- Transformă-te!

- Tikki, transformarea!

Mă transform și plec înspre locul în care akumatizatul.

Perspectiva Adrien

- Plagg, poți mânca nițel mai repejor?

- Îmi savurez și eu brânza după toate cele întâmplate!

- Ai timp după ce rezolvăm și cu copia mea. Plagg, scoate ghearele!

Perspectiva Marinette

E prima dată când mă bucur că a venit Motan Noir să mă ajute.

- Bubu, imediat ieșim la plimbare!

- Bine, brațul tău arată deplorabil! Stai aici!

- Și să te las singură?! Nici gând!

- Am auzit că ai făcut treaba pentru amândoi! Măcar atât pot face și eu pentru tine!

- Mulțumesc de compliment...cred...

- Da...

Atunci, îmi folosesc talismanul. Rezolv situația rapid. Când strig Buburuza Miraculoasă, totul revine la normal. Dar Motan Noir...

Buburuza a revenit la acțiune! Nu putem decât să ne bucurăm că totul s-a rezolvat cu bine!



Miraculos: Viața Contra RăuluiWhere stories live. Discover now