Capitolul IX

120 6 6
                                    

Perspectiva Plagg

E mai deștept decât pare.

- Și totuși, ce e camera asta?

- Aici vei păstra miraculoșii.

- Dar e secretizată.

- Tocmai asta e și ideea.

- Bine... Dacă tu spui...

- Plagg, mai am o întrebare: tata e Hawk Moth?

Rămân cu gura căscată. Vechiul maestru nu și-a dat seama de asta, când Adrien a observat.

- De ce întrebi asta?

- Eram și eu curios...

- Ce te face să crezi asta?

- Multe.

- Atunci, îți voi spune adevărul: da.

Perspectiva Adrien

Trebuie să renunț să mai fiu Motan Noir. Nu voi putea face asta. Nu pot. Nu pot să îmi distrug singurul om din familie care mi-a mai rămas.

- Plagg, cred că e timpul să ne despărțim!

- Ce să facem?!

- Nu pot să-mi înfrunt tatăl!

- La Maestrul Fu ai putut...

- Asta a fost înainte să am confirmarea! Te rog, Plagg! Nu vreau să mori! Nici tu, nici kwamii-ul Buburuzei. Vreau să fac rost de toți miraculoșii.

- Ce vrei să faci?

- Plagg, e pentru binele lumii!

- Și pentru asta trebuie să mă părăsești?

- Nu... Dar nu suport să te știu în pericol!

- Maestre, acum ai devenit un maestru adevărat! Tocmai ai trecut testul suprem!

- Ce vrei să spui?

- Testul era să nu te gândești la tine, ci la viitorul lumii. Asta ai și făcut. Acum, ești un maestru adevărat!

Mi-a pus capac. Însă, deodată, camera se luminează, ieșind toate culorile sub forma unui curcubeu, dar în loc de indigo era negru.

- Ce se întâmplă?

- Vei vedea...

Atunci, eu fusesem ridicat de acea lumină, văzând toți miraculoșii.

- Dragul meu!

- Cine ești tu? am spus eu după ce am văzut că a apărut un om din acea lumină.

- Eu sunt Luca, primul Motan Noir.

- Cine?

- Ascultă, Adrien, știu că totul pare atât de ciudat și de neînvins. Ești primul Motan Noir care a devenit Maestru. Însă, Plagg știe să te sfătuiască. Toți au fost Maeștri, toți miraculoșii au trecut prin asta, în afara de Plagg.

- Chiar și Buburuza?

- Chiar și Buburuza. Acum, va trebui să-l distrugeți pe Hawk Moth odată pentru totdeauna.

- Vrei să spui că... după ce vom scăpa de Hawk Moth nu vor mai exista miraculoși?

- Exact. Eu am luptat cu primul Hawk Moth, tu vei lupta cu ultimul.

- Nu!

- Nu te descuraja! Odată învins răul, vei scăpa de tot ce ține de ascunderea adevărului.

- Da, așa e!

Atunci, primul Motan Noir pleacă lăsându-mi un mesaj...

Ne vom revedea!

- Plagg, ce vrea să spună cu asta?

- Adică vă veți revedea. Acum însă trebuie să găsești cele șapte ghicitori.

- Ghicitori?

- Trebuie să le găsești și să răspunzi corect la fiecare din ele.

- Ok... și cum le găsesc?

Bine, da, am cam aberat și nu îmi dau seama cum s-a ajuns aici. Vroiam să public cartea și pe engleză, aștept păreri în comentarii. 😘😘

Miraculos: Viața Contra RăuluiWhere stories live. Discover now