Perspectiva Adrien
Pe geamul camerei mele intră Buburuza.
- Adrien, am vrut să te invit în oraș... știi tu... Ziua Îndrăgostiților...
- Aveam de gând să fac eu asta, dar mă bucur că ai făcut tu primul pas!
Perspectiva Marinette
Am spus că mă culc, dar nu mai aveam răbdare. Așa că, am venit la el.
Perspectiva Adrien
- Mari, poți să te detransformi!
- Bine.
Atunci, se detransformă.
- Adrien, știi cât de mult am așteptat acest moment? Vreau să îți dau acum cadoul, căci e Ziua Îndrăgostiților.
- Bine. Sunt de acord.
Atunci, scoate din gentuța ei mică o broșă pe care sunt imprimate fețele noastre.
- Ce drăguță e! E perfectă!
- Nu atât de perfectă ca tine!
- Nu exagera! Mă bucur enorm pentru acest cadou! Acum, închide ochii. Vreau să îți dau și eu ceva.
Atunci, închide ochii. Mă îndrept înspre biroul meu unde aștepta o mică cutiuță. Plagg ieșise din geaca mea gesticulând că nu ar trebui să îi dau acum cadoul. Nu îl ascult.
- Marinette, asta e pentru tine!
Ea deschide cutiuța. Acolo, era un inel de aur pe care era o buburuză.
- O, Adrien! E perfect! Nu se poate compara cu cadoul pe care ți l-am dat ție. Ceea ce ți-am dat eu e nimic pe lângă ăsta...
- Nu... Mi-e îmi place la nebunie broșa!
- Deci... mâine la 22?
- Sigur.
Pleacă, iar Plagg iese din buzunar uitându-se încruntat.
- Mâine ce cadou îi mai dai?
- Azi e mâine. E trecut de miezul nopții.
- Ce cadou îi dai la întâlnire?
- Nu știu. Cred că o să o duc la Turnul Eiffel. Sper că mâine Hawk Moth să nu ne strice planurile.
- Bine, gata! La somn!
Mă așez în pat și adorm..
Perspectiva Marinette
E dimineață. Tikki se trezește înaintea mea, trezindu-mă și pe mine.
- Marinette! Adrien te sună de 15 minute încontinuu!
- Ce?! Dă-mi telefonul!
Tikki îl ridică de pe noptieră și îmi aduce telefonul.
- O, nu! Voi întârzia la școala!
Îmi pregătesc toate lucrurile repede și gonesc înspre școală.
Perspectiva Adrien
O nouă zi! Tata mă întâmpină în capătul scărilor.
- Ai grijă pe unde mergi azi!
- De ce?
- E Ziua Îndrăgostiților, e ziua cea mai periculoasă din an! După cursuri vii direct acasă.
- Îmi pare rău, tată! Vin acasă, dar la 20:00 trebuie să merg în oraș! Am întâlnire cu o prietenă.
- Anuleaz-o!
- Din păcate nu pot.
- Dacă nu o anulezi tu, o anulez eu.
Ies pe ușă nervos. Plagg iese din cămașa mea.
- Adrien, nu te enerva!
- E imposibil să nu mă enervez într-o situație neplăcută ca asta!
- Bine...da...ai dreptate! Dar nu e un motiv să te enervezi!
- Da, da! Mă akumatizează tata! Ăla de acolo...ăla de acolo...e un akuma?!
- Nu vine înspre tine!
- Hai să îl distrugem înainte de a ajunge la destinatar! Plagg, scoate ghearele!
Mă transform și plec înspre akuma. Atunci, el vine după mine.
- Nu credeam că un akuma poate fi atât de rapid!
- Motan! Aici!
- Buburuzo! Ajută-mă! Mă urmărește un akuma! Mă urmărește fiindcă nu l-am lăsat să ajungă la destinatar!
- Pleacă, Buburuzo! Am totul sub control...
Buburuza pleacă. Akuma se îndreaptă din nou înspre destinatar. Ajunge la acesta, transformându-l. Acesta devine...mine?! Devine asemenea lui Adrien Agreste?!
- Stai! Nu poți fugi de mine!
- Stai calm, Motan Noir! Nu vreau decât să mă răzbun pe Adrien Agreste! Atât e tot ce îți cer.
- S-o crezi tu că ai vreo șansă!
Este foarte rapid. Agăț bățul de o clădire și activez gheara de felină. Dărâm acea clădire, dar el zboară. Brațul meu cedează, iar miraculosul mi se descarcă....
Totul e în zadar. Abia apuc să mă ascund după un panou să mă pot detransforma.
- Plagg, Plagg, nu mai am Camembert!
- Poftim?! Cum pleci de acasă fără Camembert? Acum nu te mai pot transforma!
- Trebuie să fie un magazin pe undeva.
Perspectiva Marinette
Cineva bate la ușă. Deschid repede când văd că e Adrien.
- Ce faci aici? Tocmai mă pregăteam să merg la școală!
- Marinette, vreau doar să îți spun că tu nu însemni nimic pentru mine! Totul a fost un joc!
- De ce îmi spui asta? spun eu cu ochii înlăcrimați.
- Tu chiar m-ai crezut când ți-am spus că te iubesc? Totul a fost o glumă! Eu sunt cu alta.
Plec în camera mea și mă arunc în pat hohotind.
- Marinette, nu poate fi adevărat!
- Tikki, nu pot suporta asta! Mă voi răzbuna!
Perspectiva Hawk Moth
Încă un akuma. Voi mai elibera un akuma. Acesta zboară înspre cofetăria de lângă școala lui Adrien. Un fan înfocat al fiului meu și o colegă de-a lui. Akumatizați în aceeași zi.
Perspectiva Adrien
- Plagg, nici un magazin nu e deschis la ora asta!
- Dacă nu găsești ceva de mâncare nu te vei putea transforma!
- Nu, nu!
Atunci, se aud două bubuituri. Una dintr-un capăt al orașului, și una din celălalt...
Am stricat totul! Știu! Merit o pedeapsă! Dar...totul se va rezolva! Cel puțin, așa sper!
YOU ARE READING
Miraculos: Viața Contra Răului
FanfictionAm promis că o să revin, ei bine, uitați-mă! Sper să vă placă noua mea carte!