Capitolul XXXV

153 4 0
                                    

Perspectiva Marinette

Fata se apropie de mine încet. Nu apuc să reacționez, că ea îmi ia miraculosul. Mă detransform imediat.

- Marinette?!

- Mă cunoști?

- Da.

- Alya?!

- Sunt Monstrul Vangos, nu mai sunt Alya!

Perspectiva Adrien

Cum mă descurc acum singur? Trebuie să o fac. Încerc să iau lănțișorul Alyei, dar nu reușesc. Marinette încearcă același lucru cu Nino, cu toate că nu mai are costum...

Perspectiva Plagg 

Chiar dacă sunt în transformare, nu înseamnă că nu voi face nimic.

- Adrien, ascunde-te și detransformă-te!

Perspectiva Adrien

Plec după o clădire și mă detransform.

- Transformă-te iar, și dă cu bățul în ei. Ia-le lănțișoarele și apoi detransformă-te.

Îl ascult. Mă retransform și plec înspre monstru. Planul lui Plagg funcționase. Reușisem să le iau miraculosul, ei detransformându-se în Alya și Nino. Mă detransform și eu.

- Magister, nu îți mai iese de data asta! Nu o mai rănești pe Tikki!

- Nu am de gând să o rănesc pe ea, ci pe tine!

Nu credeam că se va întâmpla asta, dar Magister și Plagg începuseră să se bată pentru Tikki. Luptau la un moment dat chiar și cu magie.

După 2 ore

Încerc să îi despart pe cei doi kwamii din luptă, dar nu reușesc. Dar, apare Tikki, punându-se în fața lui Plagg.

- Nuuu! Tikki! spuse Marinette.

Dar, Magister dispăruse.

- Ce s-a întâmplat?

- L-ați distrus pe Magister! Acum, vă puteți întoarce acasă!

- Cum am reușit?

- Tikki și Plagg...iubirea dintre ei!

- Ca și cea dintre voi doi! Marinette, Adrien, ne întoarcem acasă! Veți fi cu facultatea terminată! Veți avea propria carieră în modă...

Cum ziceau toate acestea, o lumină mare ne înconjura...

Perspectiva Plagg

- Tikki, am reușit! Ne-am întors acasă!

- Marinette, veți lupta din nou cu Hawk Moth, dar cu altul! Adrien, vei locui cu mama și tatăl tău.

- Sau nu. Dacă tot ne-am terminat studiile e timpul! Marinette, vrei să fii soția mea? a spus Adrien scoțând un inel de aur.

- Da!

Și astfel, aventura lor a luat sfârșit! Au devenit soț și soție, au avut copii, au luptat toată viața lor contra răului, devenind deja o plăcere. Copii lor s-au bucurat de două perechi minunate de bunici, și de niște părinți bogați, care-i iubeau nespus! Și, nimeni nu le-a aflat nici acum identitatea de super-erou! Totul era miraculos, ce pot să spun!

Sfârșit

Dragii mei, am terminat și această carte! Vă mulțumesc tuturor că m-ați susținut! Vă pupăcesc pe toți! Ps: cartea nu e în totalitate gata. Voi mai posta teorii despre sezonul I, pe care vreau să le dezbatem împreună. 😙😚😚😚

Miraculos: Viața Contra RăuluiWhere stories live. Discover now