Perspectiva Marinette
Adrien e mort...Adrien era Motan Noir... Acum, a murit. Nu! Nu mă poate lăsa aici!
- Hawk Moth, ți-ai omorât propriul copil! Cel pentru care ai luptat atât a murit de mâna ta! Mai ai o singură dorință! Folosește-o cu înțelepciune!
- Marinette, după această ultimă dorință a lui Hawk Moth, atât el, cât și toți kwamii vor dispărea pe vecie! mi-a șoptit kwamii-ul Maestrului Fu.
- Ce?
- Totul depinde de ceea ce își dorește Hawk Moth cu adevărat. Adrien e mort...
- Nu se poate așa ceva!
Atunci, Hawk Moth își spune dorința cu voce tare:
- Vreau ca totul să fie ca înainte! Să fim o familie fericită, eu, soția mea și Adrien!
Atunci, Norro ieșise din miraculosul lui și dispăruse. Lumina mov cu puțina tentă de galben se răspândea pretutindeni în cameră. Toți kwamii veneau în această cameră, iar apoi dispăreau. Rămăseseră doar Tikki și Plagg.
- Rămâi cu bine, Marinette! Să ai grijă de tine!
- Tikki, stai, unde te duci? Nu mă poți părăsi! Tikki!
Atunci, Tikki dispăruse.
Perspectiva Adrien
Mă trezesc încet, văzând că Tikki dispare.
- Plagg, nu mă poți părăsi! Plagg!
Plagg dispăruse și el.
- Maestre, trebuie să revină aici! Maestre, nu ne pot lăsa singuri!
- Îmi pare rău, Adrien! Dar asta le-a fost menirea!
- Tată, puteai să nu îți pui dorința! spun eu cu lacrimi în ochi...
Dar, din întunericul încăperii, apare mama.
- Mamă?! Ești...ești chiar tu?
Tata se uita la fel de ciudat ca mine.
- Draga mea Adele!
Atunci, urmă o îmbrățișare între cei doi. Fericirea mea nu fusese deloc prezentă. Cu toate că îmi era dor de mama, parcă niciodată nu fusesem atât de trist!
- Trebuie să plec!
Merg în camera mea, plângând. Marinette vine după mine.
Perspectiva Marinette
Nu îmi vine să cred ce tocmai s-a întâmplat! Nu pot să cred că am pierdut-o pe Tikki!
- Maestre, trebuie să existe ceva incantație ca să îi aducem înapoi!
- Marinette, nu există așa ceva! Vom trăi toată viața cu această povară pe umeri.
- Adrien...
Dar, camera mea se luminează.
- Adrien, îmi pare rău pentru tot ce s-a întâmplat! Ați distrus răul, boala ta a dispărut!
- Luca, trebuie să mi-l dai înapoi pe Plagg!
- Și eu o vreau pe Tikki!
- Maestre, numit Maestru Suprem, ești cel mai puternic Maestru! Plagg și Tikki vor reveni, dar numai dacă veți păstra secretul despre ei. Dar odată cu ei, va reveni și o altă sursă malefică, cu care să luptați!
- Suntem de acord! am spus eu și Marinette într-un glas.
- Și încă un lucru! Veți uita tot ce s-a întâmplat acum! Adrien, mama și tatăl tău vor dispărea, conform legendei! Vă veți uita identitățile, totul va fi la fel ca la început!
- Suntem de acord! a răspuns Marinette, eu neapucând să dau un răspuns.
Atunci, totul se lumină, fiecare trezindu-ne în camerele noastre. E ca și cum am repeta totul.
Perspectiva Marinette
- Tikki, e o nouă zi! Hai să mergem la școală!
Perspectiva Tikki
Îmi aduc aminte absolut tot ceea ce s-a întâmplat. Eu și Plagg știm totul. Copiii ăștia habar nu au ce greșeală au făcut.
Cred că mă las de scris! V-am prezentat și aventura finală a celor doi.
YOU ARE READING
Miraculos: Viața Contra Răului
FanfictionAm promis că o să revin, ei bine, uitați-mă! Sper să vă placă noua mea carte!