31. Chapter

6.7K 333 25
                                    

To da vreme brzo prolazi, a pogotovu vikend, imala sam puno prilika da potvrdim. Kao da sam sinoć bila na žurki, a sada se već spremam za školu, i naravno, kasnim.

Ova ova dana nisu mogla proći bez mamimog stalnog propitivanja. Kada sam joj jutro nakog žurke naivno pokazala slike na kojima sa bila sa Kendallom, Erosom i Cloe, a zatim i saopštila da me je Eros dopratio do kuće, odmah je počela sumnjičavo da me gleda. Pođimo od njenog zaključka da sam veoma bliska sa Erosom, što sam profesionalno slagala. Ako ćemo iskreno, i nisam slagala jer smo mi, realno gledano, dva stvanca kojima se posreći par minuta zajedno, ali sam neosporno osećala mnogo toga prema njemu. Kada sam negirala i to da imam simpatiju i da u školi uopšte postoji neki lepuškast momak, kao da sam joj dala snagu i podsticaj da nastavi da me nervira.

Nije mi se dalo da se spremam za današnji školski dan. Niti mi je raspoloženje bilo na nekom visokom nivou, a bogami ni strpljenje da kopam po ormaru. Obukla sam sive trenerke i crnu majicu kratkih rukava. Obukla sam i gornji deo trenerice i zakopčala ga jer je napolju još uvek bilo sveže i navukla bele starke. Razbarušila sam svoju kosu te sam dohvativši crni ranac i telefon sa kreveta bila spremna za polazak.

Nije mi se išlo u školu, i rado bih slagala da mi neško fali samo da bih ostala kod kuće. Nažalost, u takvim situacijama sam najnesposobnija osoba. Definitivno ne znam da slažem. Sa druge strane, jedva sam čekala da stignem. Jeste prošlo samo dva dana, ali Eros mi je mnogo nedostajao. Ipak, znala sam da me oko njega čekaju i Cloe ili Diana...

(...)

Sa rukama prekrštenim ispod grudi, stajala sam naslonjena kraj vrata kabineta gde sam trebala da imam sledeći čas.

,,Zašto je maca obesila brke?" Preda mnom pojavila se Nina. Da nisam bila u ovakvoj situaciji verovatno bih joj se nasmešila i izmamila sebi osmeh na lice. Ipak, stajala sam nepomično, skamenjenog izraza lica. ,,Hoćeš li mi reći ko je umro?"

,,Ja sam, okej?" Brecnula sam se neplanirano. Mrzim što mi se to dešava. Znam da sve radi iz najbolje namere i bude mi krivo, osećam se odvratno kad joj uzvarim nepristojnim tonom.

,,Naravno da nije okej Abigail. Progovori da ne bih ja izvlačila reči iz tvojih usta mlada damo."

,,Eros je, eto šta je." Rekla sam znatno tiše kako neka budala sa strane slučajno ne bi čula razlog mog neraspoloželja. ,,Jedva sam dočekala da dođem, da ga vidim jer mi je nedostajao kao nikada niko za ova dva dana, i onda se pojavim i... Da li veruješ u to da je nakon onoga u petak danas samo hladno prošao pored mene?" Oćekuvala sam, ako ništa drugo, da će se udostojiti i reći jedno bedno 'ćao' ali ne, bogu Erosu će pasti kruna s glave ako to učini.

Pogodilo me je, jako.

Nakon što smo saznali da se poslednji čas neće održati zbog sastanka nastavnika, svi smo krenuli napolje.

,,Ideš sa mnom?" Upitala je Diana, a ja sam, kao po nekoj navici, krenula za njom bez ikakvog znaka. ,,Nemaš pojma koliko mi je krivo što nisam bila na žurki! Pričaj mi sve!" Uzviknula je.

,,Bilo je lepo, zaista lepo. Bilo je puno ljudi, muzika je bila fenomenalna, čak je bila i živa svirka."

,,Čula sam da je i Eros pevao." I ponovo je on morao da se upetlja u naš razgovor. To se stalno događa, i priznaću, u početku se nisam protivila, ali mi sada svaki put smeta sve više.

,,Da, jeste. Predivno peva." Peva, i volela bih da je to jedina predivna stvar u vezi njega. Nažalost, nije tako. Spisak njegovih nije kratak, ali koga zavaravam kada volim svaki deo njega.

,,Idemo iza toplane?" Toplana, od kada nisam otišla tamo? Mislim da nikada u životu ništa nisam više izbegavala nego odlazak tamo. Čak je i moje bežanje od Erosa bilo niša u odnosu na ovo. Puno puta izbijale su svađe između Diane i mene zbog moje tvrdoglavosti. Jedini razlog zbog koga se nisam želela pojavljivati tamo jeste on. Osećala sam se užasno. Misao da sam kakav prilepak koji se ne odvaja od Diane nije mi davala mira. Gde god da je ona, pojavljuvala sam se ja, i obrnuto.

Miris CigaretaWhere stories live. Discover now