-És.. Margaret.-fordult felém Justin.
-Csak Marg.
-Szóval MARG.-hangsúlyozta ki a nevem mire elnevettem magam.
-Mesélj magadról.
-Hát Margaret vagyok. Gimnazista. Tizenhét éves és szeptemberbe kezdem utolsó évem.
-Oké,oké. Ezt sejthettem. Valami mást is ossz meg velünk.
-Mi legyen az?
-Nem tudom.
-Mesélj rólam.-szólt közbe Eugene és úgy csinált mint aki válla mögé dobja a haját.
-Mesélj magadról EGU.-direkt kihangsúlyoztam 'gúnynevét' és Amy-vel szakadtunk a röhögéstől. Eugene összehúzta szemöldökét majd ő is megenyhült.
⬜▪▪⬜
A poharam után nyúltam amibe volt még egy korty whisky. Az első kör után még volt vagy négy és éreztem hogy forog velem a szoba. Nézegettem a pohár a lévő italt egy darabig majd megittam.
-Mesélj te Justin.-Amy nézett rá és várta a választ.
-Mondjuk miről?
-Mikor érezted hogy vonz a másik nem?
-Amy.-förmedtem rá és összehúztam a szemöldököm.
-Semmi baj nincs.-mosolygott Justin és elkezdte történetét.- Tizen négy évesen éreztem hogy már nagy kanegér vagyok.-néztünk rá és szakadtunk a röhögéstől.
-Komolyan kanegér?-kérdezte Amy.
-Na jó nem. Legyünk komolyan.-komoly fejet vágott és úgy csinált mint aki megigazítotja a nyakkedőjét.-Tizennégy évesen kezdtem először érezni vonzalmat a saját nememhez. Egy elég csúnya szakításon voltam túl és azután jött ez az érzés. Először azt hittem hogy a lányokból van elegem míg egy buliba nem nyomult rám egy srác és nem utasítottam vissza. Egy éven át kavartunk egymással míg..-megált egy pár másodpercre. Éreztem hogy rizikós rész jön.-Szóval míg meg nem csókolt. Azután elhagyott mondván hogy 'Neki nem megy' stb.
-Azta Justin. Ne haragudj rám. Nem tudtam hogy..-mentegetőzött a lány.
-Ne,nincs semmi baj.-és ekkor elkapott a hányinger. Friss. Levegő. Kell. MOST.
-Ne haragudjatok.-pattantam fel és rohantam ki az erkélyre.
Utánam jött Eguné (Justin) és látta hogy kihajolok a korlát felett.
-Mond jól vagy?-kérdezte és simogatta meg a hátam.
-Remélem mikor hányok nem jár erre senki.-felnevetett és átkarolt.
STAI LEGGENDO
Az első™
Storie d'amoreMargaret Hyden vagyok 17 éves és Bostonba lakok. Szeptemberbe kezdem végzős évem. Most lesz az utolsó gimis nyaram. Úgy terveztem hogy a legjobb barátaimmal Amy-vel és Eugene-nel töltöm ezt az időt. És aznap megláttam őt.. Az igazit.. Az egyetlent...