- o3

2.7K 301 26
                                    

너 나 기억하니, 여보? -nchjn


Wujin mengerutkan dahinya, kening diangkat tinggi. Kepala yang tidak gatal digaru. "N. C. H. J. N? Who the hell?"

"Hey." seseorang menepuk bahu Wujin membuatkan Wujin terlatah perlahan akibat terkejut.

Jennie tersengih melihat Wujin yang juga memandangnya dengan pandangan yang mengatakan bahawa Wujin tengah marah. "Mianhae. Hehe."

"Kau ni agak agaklah kalau nak bunuh aku pun." kata Wujin dingin lalu membaca sticky note yang dijumpa dalam lokernya tadi.

"What's that?" Jennie turut membaca perkataan yang ditulis di atas sticky note itu lalu memandang Wujin semula, dengan dahi yang berkerut "Siapa tu? Do you remember me? And, yeobo? Kau--"

Wujin yang memandang Jennie itu mengalihkan pandangan ke arah sticky note itu semula. "Molla."

Sticky note itu dironyok lalu dibuang ke dalam tong sampah.

~|||~

"nchjn... Nochu Jeon? Haha. Kenapa aku boleh terfikir pasal tu pula? Tch," Wujin tersenyum sinis.

Tidak lama kemudian, senyuman itu pudar selepas terlihat rumput berdekatan pondok yang diduduki nya bergerak-gerak. Air liur diteguk.

Jam tangannya ditilik.

6.21p.m.

Bahagian lengan bajunya dihidu. Baju bahagian lehernya turut dihidu. "I should take a bath."

Belum sempat dia berdiri dari duduknya, matanya menangkap satu susuk tubuh yang berlari pantas meninggalkan rumput yang tadinya bergerak gerak itu. Wujin tersenyum mereng sambil menggeleng. "Terlalu banyak baca cerita hantu aku ni..."

Dia pun mula menuju ke arah dorm nya untuk mengambil tuala, pakaian, sabun, ubat gigi, dan berus gigi.

"I miss you, my dear crush."

~|tbc |~

+Vomment
+Typo jangan ditegur especially when I'm not in my mood. Abai je typo tu.










Ⓒ the nerd is a pycho ↬ jungkook btsWhere stories live. Discover now