Wujin's POV
Selepas makan coklat pemberian Jungkook itu, aku rasa sedikit lain macam.
Macam...
Pening.
Hm.
Aku perlahan-lahan melangkah ke arah katilku lalu membaringkan kepalaku ke atas bantal empukku itu lalu memandang siling agak lama.
Bukan pening,
tapi...
"Jungkook~" aku bangun lalu menuju ke arah pintu bilikku dan menuju ke tingkat bawah.
Aku tak boleh kawal diriku, macam ada sesuatu kawal diri aku.
Aku pun menuju ke arah rak kasut dan memakai kasutku lalu keluar dari rumah ku. Dapatku lihat Jungkook tersenyum ke arahku di luar pagar rumahku dan semuanya berubah gelap.
Dia tersenyum...
sinis.
~|||~
Mataku perlahan-lahan terbuka. Aku cuba untuk bangun dari baringku namun tidak dapat.
Kerana...
"Sesiapa? Ke-kenapa aku terikat ni? Yah!" aku cuba sedaya-upayah untuk meleraikan ikatan namun sia-sia sahaja.
Ianya terlalu ketat. Bila-bila masa je aku boleh mati kalau macam ni.
"Oh, Wujin sayang? Dah bangun?"
Suara tu, suara nerd psycho yang aku paling benci.
Jeon Jungkook.
"Apa kau nak? Lepaskan aku lah!" jeritku sambil meronta untuk dilepaskan namun disambut dengan tawaan sinisnya sahaja.
"Jangan harap aku nak lepaskan kau. Kau ingat, senang nak tangkap perempuan macam kau ni? Tak lah!" dia mula mendekati ku lalu memandang ku lama, dengan wajah bengisnya itu.
Lama-kelamaan, dia tersenyum lalu ketawa. Dia mencubit pipiku lalu mengetap bibirnya kegeraman. "No one can be yours except me."
"Bitch please. My mom and dad is," kataku lalu memandang nya seperti hendak menelannya.
"Then let me kill them, haha!" aku membesarkan mataku lalu menggeleng pantas. Kakiku yang tidak terikat mula diangkat lalu dihayunkan tepat mengenai 'bawah'nya membuatkan dia terbaring, meraung kesakitan. "Bodoh!"
Dia mula bangun dengan keadaan tidak berapa stabil lalu menampar pipiku sambil menjerit marah. "Perempuan sial!"
Bibirku diciumnya rakus. Mataku membuntang besar lalu cuba untuk meleraikan ciuman jijik itu dengan menggeleng. Kepalaku ku goyang ke kiri dan kanan.
Kali ni, Jungkook menampar pipi kiriku. Leherku dicengkam lalu anak matanya memandang anak mataku yang mula berkaca. "Baik, kau, diam!"
Leherku digigit geram lalu dijilatnya.
Dia memandangku dengan pandangan dingin dan menuju ke suatu sudut bilik itu. "Today, you're mine. Well, punishment, right?" kata nya dengan sedikit tawaan yang amat sinis.
Aku tidak mampu mengeluarkan kata-kata tetapi hanya mampu mengeluarkan suara tangisan.
"Omma... Appa..."
~|tbc |~
+Vomment.
+Abaikan typo.
YOU ARE READING
Ⓒ the nerd is a pycho ↬ jungkook bts
Mystery / Thriller" Dia, seorang nerd yang amat DIGERUNI, bukan nerd yang selalu DIBULI. " ©levright || 2017