- 28

1.7K 179 19
                                    

"Sial!"

Bahu Wujin terhinjut akibat jeritan dari ruang tamu itu. Air liur diteguk berbatu-batu. "Apasal dia jerit-jerit tu?"

Tiba-tiba, pintu bilik Wujin ditendang dari luar dan Jungkook diluar memandangnya dengan pandangan yang mengerikan.

"Sabar je aku dengan kawan sial kau tu," perlahan-lahan Jungkook mendekati Wujin yang sedang duduk di atas katil itu.

Wujin mengetap bibirnya dan memberanikan dirinya untuk bertanya. "A-apa ka-kau nak...?"

Jungkook ketawa sinis lalu tersenyum mereng. Dahinya dipicit sambil matanya dipejam rapat. "Kalau bukan sebab tali kasut si Jennie tu, pasti dia dah mati tadi."

Terbuntang luas mata Wujin mendengar kata-kata yang baru dikeluarkan dari mulut Jungkook itu. Bibirnya diketap geram. Penumbuknya digenggam. "Ka-kau..."

Jungkook mendekati Wujin lalu ditarik dagu itu supaya mata mereka bertembung. "Hmm?"

"Kau jangan nak berani dekati kawan aku!" jerit Wujin lalu menampar kuat pipi Jungkook menyebabkan Jungkook jatuh tersungkur ke atas lantai.

Jungkook ketawa sinis lalu menjerit sinis. Dia mencapai barang yang terletak di atas meja bilik itu lalu dilemparnya ke dinding.

Prangg!

Habis pecah barang itu.

Jungkook memandang geram ke arah Wujin. "Aku tak kan teragak-agak untuk bunuh mak bapak kau. Kau dengar tu?"

"Sial!" jerit Wujin. Air matanya mengalir. "Apa lagi salah omma dan appa aku, sampai kau nak kacau dorang!?"

"Salah anak dorang sendiri lah. Kurang ajar dengan suami sendiri," kata Jungkook selamba lalu mengangkat kedua belah bahunya.

"Ple-please... Jangan kacau omma, appa, dan Jennie. Aku merayu ni," rayu Wujin. Air matanya tak berhenti dari mengalir. Dia terpaksa merayu depan syaitan tu, demi orang yang dia sayang, dia sanggup.

Jungkook berdecit lalu mengalihkan pandangan. Kaca matanya dibuka lalu diletakkan ke atas meja. Langkahnya mula dibuka dan menuju ke arah Wujin. Kedua belah Wujin ditolak membuatkan Wujin hilang keseimbangan dan terbaring.

Jungkook pun mendekatkan wajahnya ke arah wajah Wujin. "Boleh, dengan satu syarat. Puaskan aku malam ni."

Wujin meneguk air liurnya. Buat sesuatu yang jijik bersama seseorang yang terjijik? Jijik nya! Wujin memejamkan matanya, tangannya dikepul.

"Please Jungkook, bukan dengan cara ni," kata perlahan. Jungkook mula naik angin lalu ditampar pipi Wujin. "Kau jangan nak degil sangat, boleh tak!?"

"Ok fine! Fine!" jerit Wujin lalu matanya dipejamkan. Tunggu masa sahaja untuk dia disentuh oleh lelaki jijik ini. Jungkook senyum kemenangan lalu bibirnya mula mendarat ke atas bibir Wujin dan diciumnya rakus bibir itu.

~|||~

"Palli! Palli!" jerit Jennie melalui telefonnya.

"Maaf Jennie ssi, bukan hari ni. Tapi esok baru kami dapat mulakan. Sekali lagi, pihak kami minta maaf." kata lelaki itu.

Jennie merengus geram lalu dicampak fonnya ke atas katil. "Lambat betul lah!" Tubuh Jennie melompat ke atas katil lalu matanya memandang ke arah siling biliknya yang berwarna putih itu dengan pandangan kosong.

~|tbc |~

+Vomment
+Typo jangan ditegur especially when I'm not in my mood. Abai je typo tu.

Ⓒ the nerd is a pycho ↬ jungkook btsWhere stories live. Discover now