- 16

2K 229 13
                                    

"Jen, kau marahkan aku ke?" soal Wujin, dia masih tidak mahu mengalah dari memujuk Jennie yang dari tadi masih tidak memberikan respon.

"Dahlah Wujin, dahlah! Mengalah je lah!" marah Jennie lalu menepis kasar tangan Wujin yang menggenggam lengannya itu.

 "Jen, kau marah dengan aku sebab Kyun ke?" Wujin memandang mata Jennie begitu juga dengan Jennie.

Jennie mengeluh. Dia ketawa sinis. "Siapa je kan, tak cemburu kalau crush dia rapat dengan kawan baik sendiri. Wehh dah lah Wujin, ta--"

"Hey Jen-jennie, Wujin," sapah seseorang dari belakang membuatkan mereka berdua automatik menoleh serentak.

"Kyun," Jennie mengetap bibirnya dan pantas menoleh ke arah lain. Wujin tersenyum mereng. "Ada apa Kyun?" soal Wujin lalu berdiri, berjalan mendekati Kyun. Mulutnya didekati telinga Kyun. "Buat macam apa yang kau cakap kelmarin. Aku chaw lu."

Kyun tersenyum lalu menepuk bahu Wujin. "Ok."

Jennie yang duduk di depan mereka memandang Wujin dengan penuh kebencian. Mengurat crush dia depan dirinya sendiri? Tak ke sakit hati?

"Jen," Kyun mula mendekati Jennie lalu duduk di tepinya.

Tiba-tiba, tangan Kyun automatik mendekati tangan Jennie membuatkan diri nya dan juga Jennie terkejut. Jennie memandang Kyun tidak percaya. Jantung nya mula berdegup kencang.

"Jen, sebenarnya..."

~|tbc |~

Assalamualaikum, readers. Tak jawab dosa haha . Ni Rene nak bagitau ni, sunyi je ruang komen tu kan? Haha. Tolong lah meriahkann~ Dan, typo tu abaikan jelah. Jangan dikecoh-kecohkan sangat. Thanks kepada yang sudi vote hingga ke chapter sekarang ni, insyaallah Rene akan update bila ada masa. Rene tak pasti lagi lah, mungkin Rene hiatus esok sampai Sabtu nanti, MAYBE. Oklah, tu je. Bye.

Ⓒ the nerd is a pycho ↬ jungkook btsWhere stories live. Discover now