"Jennie," seseorang memanggil nama Jennie namun kerja yang masih tidak siap masih menjadi tumpuan Jennie. Suara yang memanggilnya itu diabainya sebentar.
"Jennie-yah," suara itu memanggil lagi. Jennie merengus lalu memandang ke arah belakang. "O-oh... Kyun-ah."
"Awak sibuk eh?" soal Kyun lalu memandang ke arah buku Jennie lalu tersenyum. "Sorry kacau," Jennie menggeleng sambil ketawa awkward. "Takpe."
"Awak siapkan lah dulu. Mungkin awak takde masa nak buat dirumah semalam kan?" kata Kyun dengan senyuman yang masih melekat dibibir.
Jennie mengetap bibirnya lalu melepaskan tawaan awkwardnya itu. "Haha ya." Dalam hatinya pula tidak habis mengutuk diri sendiri. ' Aku tertidur nyenyak semalam sampai terlupa kerja rumah ni. Ishhh bodoh, bodoh. '
"Takpelah. Nanti rehat jumpa kat rooftop tau," kata Kyun lalu memandang sekeliling. "Wujin belum sampai eh?" soalnya membuatkan langkah Jennie terhenti. Buat kerja rumah sampai terlupa kawan sendiri pula. "Ha'ah . Mungkin dia belum siap kot, or sakit?"
"Ouh, ok. Saya pergi masuk kelas dulu. Annyeong," Kyun pun melangkah ke arah kelasnya. Jennie sambung membuat kerja sekolah nya yang tertangguh lalu mengeluh.
~|||~
Wujin's POV
"Ermm..." aku memandang sekeliling bilik selepas membuka mataku. Pipiku yang melekit dek air mata semalam menggelikan aku.
Aku tertanya-tanya sendiri.
Bila aku dapat keluar dari bilik neraka ni?
Bila?
Ada ke orang dapat selamatkan aku?
Or aku dapat selamatkan diri sendiri dari syaitan di neraka ni?
Krekk...
Seperti biasa, Jungkook masuk ke dalam bilik ni and then treat aku macam aku ni binatang je.
"Sayang lapar?" soalnya seperti biasa.
Sejujurnya , aku lapar. Tapi aku tak nak makan makanan yang dia beri padaku. Serius aku kata, ianya amat jijik. Aku hanya mampu membisu.
"Woi pompuan, jawab ah," dia mula mendekati ku lalu memandangku lama. Aku memandang ke arah lantai bilik itu. Aku mengetap bibirku. Aku rasa bila-bila masa je dia nak dera aku.
Kenapa dera?
Jeon Jungkook,
kenapa kau tak bunuh je aku?
Daripada kau dera aku, baik kau bunuh aku.
Senang.
"Makanlah, sayang. Saya risau ni. Kelmarin awak makan roti awak tu sikit je. Awak mesti lapar, kan?" suara nya dilembutkan lalu mengelus lembut pipiku membuatkan aku mula kejijikan.
Ya tuhan, tolonglah hampuskan nerd psycho ni sekarang juga.
Mulutku ku tutup serapat yang ku boleh. Aku taknak roti kotor tu masuk dalam mulutku. Aku jijik.
Aku taknak roti yang dipegang oleh psycho macam dia ni masuk dalam mulutku.
Ianya kotor!
"Makan lah sial!" jeritnya lalu disumbatnya roti tersebut ke dalam mulutku.
Aku meludah keluar roti tersebut membuatkan dia semakin marah.
Aku tak kesah, biarlah. Aku tak takut. Aku tak takut kalau dia nak buat apa pun kat aku. Aku dah tak lama lagi akan mati dia kerjakan.
Ya aku yakin.
Aku tak kan lama kat dunia ni lagi.
"You just spit the bread, huh?" dia ketawa sinis sambil memandang roti yang ku ludah keluar dari mulutku tadi kemudian memandangku sambil tersenyum sinis. Kening kirinya diangkat ke atas.
"I don't need your dirty brea--"
Pang!
Pipiku ditampar dengan amat kuat. Air mata mula mengalir. Aku memandangnya geram. "Kalau kau nak sangat aku mati, bunuh lah aku sekarang! Daripada kau dera aku, baik kau bunuh je aku. Aku pun dah tak larat nak hidup dah kalau macam ni. Bunuh lah aku sekarang!"
Dia terdiam. Matanya yang memandang lantai bilik itu mula diahlikan untuk memandangku. Aku mengetap bibirku sambil memandangnya dengan geram. "Aku nak kan kau, susah sangat ke?"
"Huh?"
"Aku nak kan hubungan kita yang macam dulu."
~|tbc |~
+Vomment
+Abaikan typo
YOU ARE READING
Ⓒ the nerd is a pycho ↬ jungkook bts
Mystery / Thriller" Dia, seorang nerd yang amat DIGERUNI, bukan nerd yang selalu DIBULI. " ©levright || 2017