"Wujin, ada budak nerd usha kau lah. Eh, tu..." Jennie mengecilkan matanya lalu menayangkan wajah ketakutan nya.
"Hah? Apa kau cakap tadi? Usha apa?" soal Wujin lagi, ingin kepastian.
"Nothing. Aku just gurau-gurau, hahaha," Jennie mengeluarkan tawanya, namun ia keluar dengan suara yang amat ketara dibuat-buatnya.
"Apa yang tak kena dengan kau ni? Kau sakit eh?" Wujin meletakkan belakang tangannya ke atas dahi Jennie lalu menggeleng. "Tak demam juga."
"Ta-tak. Aku okay," Jennie tersengih awkward lalu memandang ke arah lain. Dia takut kalau budak psycho tu buat apa apa kat dia kalau dia bagitau perkara sebenar.
"Hmm. Kau tunggu sini kejap eh, aku nak ke kantin, nak beli mul(air)," kata Wujin disambut dengan anggukan kecil Jennie.
Jennie memandang ke arah tempat nerd itu berdiri tadi, ternyata dia telah menghilangkan diri. "Wujin aku nak ikut!"
~|||~
"Wujin," Wujin mengerutkan dahinya lalu memandang belakang. Matanya membuntang luas. Dia bukan mimpi kan?
"Yu-yugyeom... A-ada ap-apa-pa?" Wujin menggeleng pantas lalu menampar pipinya. Gagap teruk, haih.
Yugyeom tersenyum membuatkan jantung berdegup lagi kencang. "Saja nak jumpa awak, hilangkan rindu. Oklah, saya nak masuk kelas dulu." kata Yugyeom sambil tersengih lalu jalan melepasi Wujin untuk ke kelasnya.
Wujin meletakkan tapak tangannya ke atas dada. Degupan jantungnya semakin laju. "APAKAH INI!?"
"You better fight me first, Kim Yugyeom."
~|tbc |~
+Vomment
+Typo jangan ditegur especially when I'm not in my mood. Abai je typo tu.
+Sorry sebab ff ni makin bosan.
+And sorry sebab ff ni semakin pendek.
YOU ARE READING
Ⓒ the nerd is a pycho ↬ jungkook bts
Mystery / Thriller" Dia, seorang nerd yang amat DIGERUNI, bukan nerd yang selalu DIBULI. " ©levright || 2017